Hvor får jeg kjøpt armatur?

Har en 35 liter..
[External Image]

Trenger lys til den.

Det er +/- 45 cm langt..

Har lyst på enten noe jeg kan henge over som lyser rett ned, men ikke noe til siden..

Eller ett frittstående lys, som blir nesten som en bordlampe på en måte, som tittet over kanten..

Søkt masse på nett nå, og hørt med lokale dyrebutikker.. Men finner ikke noe som er sånn jeg søker.

Poenget er at det skal se så minimalistisk ut som mulig, men ikke lyse så mye annet enn i akvariet.

Har TV ved siden av, der jeg sitter, så ..

Vanskelig å forklare føler jeg, jeg kompliserer noe enkelt, men håper noen kan hjelpe.
Her, her og her er noen forslag. LED er også et alternativ, du kan også bestille dem til ferskvann.
Er det dyrt å kjøpe fra utlandet?
Denne koster ca 100 kr og denne ca 250 kr lever til ditt nærmeste postkontor.
Takker for svart! Men tror jeg bare dropper å ha noe lys. Tør ikke handle på nettet, og hvertfall ikke fra utlandet. Får bli når jeg får helt orden på økonomien.
Tør ikke? Du er vel ingen museums-gjenstand, unge mannen, så det er bare å venne seg til moderne shopping-metoder Hiv deg ut i det først som sist og handle på nettet. Det er like vanlig som å gå i butikk nå til dags

Jeg handler omtrent alt jeg skal ha av utstyr til akvariehobbyen på nettet. Unntaket er mangroverøtter, fisk og bunn-substrat (sand). Det må jeg fremdeles dra til zoobutikken og hente/plukke ut selv

Netthandel er jeg blitt avhengig av, for noe så lettvindt da! Jeg slipper å bruke dagesvis på å dra rundt og lete for å få tak i det jeg skal ha, det bestilles enkelt med noen tastetrykk på pc'en til alle døgnets tider. Jeg handler når JEG har lyst og jeg bruker ikke noe tid på å reise land og strand rundt for å få tak i alle produktene Når pakka kommer, henter jeg den på kvelden rett i nærheten (post-i-butikk, hos vår lokale Meny-dagligvarebutikk) og det tar 10 minutter!

Jeg får bare manne meg opp ja. Men har bare en konto, så tør ikke gi info om den, da det er der lønna kommer hver måned.

Mulig jeg kan skaffe meg en egen konto bare til nettbruk, hvor jeg bare setter inn det jeg handler for.. Men får snakke med banken om prisen på det og sånt..

Veit jeg går glipp av mye ved å være så feig, men brent barn skyr ilden..
Plussmedlem
Gomp
Jeg får bare manne meg opp ja. Men har bare en konto, så tør ikke gi info om den, da det er der lønna kommer hver måned.

Du gir jo ikke bort slike kontoopplysinger.
Kredittkort og PayPal er løsningen
Jeg har betalt over 5000kr i forskudd sånn, og fikk ikke noe igjen for det...

Så er litt unødvendig paranoid. Var uheldig med en handel, og det er ikke så lett å komme over..
Plussmedlem
Gomp
Jeg har betalt over 5000kr i forskudd sånn, og fikk ikke noe igjen for det...

Med kredittkort?
Loomis
[QUOTE=Gomp]Jeg har betalt over 5000kr i forskudd sånn, og fikk ikke noe igjen for det...

Med kredittkort?

Jeg har lært å aldri betale før jeg har det jeg betaler for i hånden..
Er vel ikke kredittkort. Men betalte for det, men fikk det aldri..

Vanlig bankkort det er snakk om, jeg har aldri hatt kredittkort.
Har nå funnet noe som ligner den jeg søker..
( ---------- ....ny start på tråden, ingen vits i å lese det over dette inlegget! ---------- )




Lys armatur. (leiter etter 50cm eller korter ...

.... svart, som kan henges helst, men har dekkglass så kan ligge.)



Jeg leiter etter noe sånt som dette: http://www.akvarieverden.no/art-8.asp?id=271&iPageID=90

Bare svart. Og helst til å henge i taket.

Noen som veit om noen nettbutikker som selger sånt? Har sendt mail til dem om de kan skaffe den helt svart, men ikke fått svar enda.

Er ikke interessert i Aquamanias selv om jeg veit han har, der handler jeg aldri mere. Så ser etter alternativer..
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap