Start av ny 300l, skal ha en ormehode fisk i karet. hva annet kan eg da ha nedi der?

satte nylig opp et 300 liters kar som eg har en ormehode sommerfugl type nedi. tenkte å ha litt rå fisk i dette karet. noen forslag til typer eg kan ha oppi d. har sand i akvariet og en del stein og røtter.
Regner med at du skal ha den "lille varianten"?

Man får ofte et lite innblikk med hvilke fisker du "kan" ha de sammen med ved å gå inn på fiskens profil og se andre kar med denne fisken.
takk for svar på tråden. eg har en channa bleheri, var ikke så mange akvarier med denn i fiskebasen. så lurte på om noen hadde noe erfarin utover dette. foreksempel noe gjedde fisk. eller noe annet. kom med forslag. har sand i akvariet.
Channa bleheri
er dette den channaen som er blå på farge som liten?

i såfall den har jeg prøvd,.

blir ca 30 cm,. og eter alt av fisk, men gjett om den har personlighet,.

men tilabke til hva du kan ha sammen med den, alt som er større en det den kan gape over vill jeg vel tro skulle gå bra,. store ciklider oscar etc,.
takk for svar. er en del blått i fargen på den legger ut et bilde. trur på at man må finne fisk som ikke passer i kjeften på den. biter over en terning med mygglarver som ingenting. så må nok finne meg noen litt store fisk å ha i karet. oskar er jo en artig fisk kansje d blir et par slike.
Channa bleheri
hei vet noen hvor jeg kan få tak i channa bleheri? har prøvd en del fiskebutikker og ingen har dem. noen som vet noen butikker i nærheten i oslo, sandvika, akershus, strømmen eller skedsmo så hadde jeg satt pris på svar. takker
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap