- Hjem
- Forum
- Identifikasjon av fisk
- Hvilke fisker er dette?
Hvilke fisker er dette?
Hei
Var på dyrebutikken i dag å kjøpte meg noen nye fisker, som skulle være delfinciklider, men hun viste absolutt ingenting om fisk - og var utrolig usikker på hvordan fisk det var.
Jeg er også usikker, fordi jeg ikke syntes det likner så særlig på delfinciklide. Dessuten syntes jeg den ene fisken ser helt deformert og mager ut, hva syntes dere? Bilde 2 er av den jeg syntes ser syk ut.
Håper noen her kan hjelpe meg
Var på dyrebutikken i dag å kjøpte meg noen nye fisker, som skulle være delfinciklider, men hun viste absolutt ingenting om fisk - og var utrolig usikker på hvordan fisk det var.
Jeg er også usikker, fordi jeg ikke syntes det likner så særlig på delfinciklide. Dessuten syntes jeg den ene fisken ser helt deformert og mager ut, hva syntes dere? Bilde 2 er av den jeg syntes ser syk ut.
Håper noen her kan hjelpe meg
Postet 11.11.09 kl 23:02
Postet 11.11.09 kl 23:13
Postet 11.11.09 kl 23:32
Postet 11.11.09 kl 23:37
Postet 12.11.09 kl 00:20
Inaktiv bruker
Den gule ser ut til å være
gul ciklide, også kalt indisk ciklide. Les mer her for å se om dette kan stemme.
De andre kan minne om sebraciklide?
Men har ikke hatt noen selv av disse typene, så jeg skal ikke påstå noe i det hele tatt
EDIT: det kan også være at begge fargevariantene hører til denne malawi cikliden
De andre kan minne om sebraciklide?
Men har ikke hatt noen selv av disse typene, så jeg skal ikke påstå noe i det hele tatt
EDIT: det kan også være at begge fargevariantene hører til denne malawi cikliden
Postet 12.11.09 kl 10:39
Endret: 12.11.09 kl 10:59
Postet 12.11.09 kl 12:03
Nei det er det ikke
NUBgul ciklide, også kalt indisk ciklide. Les mer [URLBLOCK1]for å se om dette kan stemme. De andre kan minne om sebraciklide? Men har ikke hatt noen selv av disse typene, så jeg skal ikke påstå noe i det hele tatt :-) EDIT: det kan også være at begge fargevariantene hører til [URLBLOCK2]
det er en slagt malawi men komer ikke på den andre serut til å være en lomberdoy
Postet 12.11.09 kl 15:30
Postet 12.11.09 kl 15:43
Postet 12.11.09 kl 18:09
Postet 12.11.09 kl 18:11