Hvilken cory er dette???

kjøpte en gjeng med vanligste coryene som selges i butikkene. men en skilte seg godt ut.fant den ikke i bilde basen. noen som kan hjelpe meg???
Den var spesiell. De gule finnene skiller den fra de vanlige artene i Elegans-gruppen, som f.eks. C. napoensis, C. bilineatus, C. elegans, C. nanus og lignende.
Fisken på bildet ditt var ganske blek enda, men regner med at det er tatt kort tid etter at den slapp ut i karet? Det blir lettere å identifisere den når den farger ut bedre.

Jeg tror din er en ubeskrevet art, det vil si at den ikke har et vitenskaplig navn, kun et C-nummer eller CW-nummer. Muligens [URL=http://www.planetcatfish.com/catelog/species.php?species=corydoras+sp(c123)&species_id=2356]C123[/URL] eller C132.

den har gått lenge i karet men den er blek her ja. den skifter farge etter humøret tror jeg pleier å være litt mørkere på sidene(blåish) hehe. kan det være kryssning??kan være det er en c133. hmmm
Kryssning... tja, man vet jo aldri. Men jeg tror egentlig ikke det.
At den er blek til tross for at den har gått en stund i karet, tyder på at den føler seg litt "skremt" og utilpass. Sannsynligvis fordi den ikke har noen andre av samme art rundt seg.

Har du skjulesteder under røtter o.l. som gir overhengende skygge, der pansermallene dine kan trekke seg tilbake til?
Skiferhuler eller kokosnøtter teller ikke, det er for L-maller, ikke pansermaller.
kan det være en 133? den svømmer for det meste med de andre så den er nok ikke ensom.det er masse røtter og planter som den kan gjemme seg.bare til å sjekke ut karet mitt.legg gjerne igjen en kommentar
Nei, nei, absolutt ingen C133 Den hører helt klart til i en helt annen gruppe, i Schwartzi-gruppen.
ok. er ikke så enormt inne på disse coryene jeg men skal ihvertfall få tak i green laser. de er jo råstilige
jeg har fortsatt ikke funnet ut hvilken cory dette er, så jeg prøver igjen her. noen som vet?
Inaktiv bruker
Kan det være en sp. cw008?
Synes denne så veldig lik ut, jeg
var noen likheter men tror ikke det er den.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap