- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Tamme fisker
Tamme fisker
har dere noen tamme fisker i karene deres?
har noen skikkelige vennlige og tamme sebrafisker i karet mitt, og de kan jeg mate fra hånden og de kommer og spiser kan legge hånda nedi karet og alle kommer hen og svømmer rundt hånda og "kyssser" den. de er ikke redde i det hele tatt! de legger seg oppi håndflata mi. de er skikkelige søte, og morsomme når de kommer farende gjennom vannet og bort til hånda mi fo å "kose". tilogmed paletthannen min begynner å komme opp og spise litt av tabletten jeg holder. (legger en på bunn hvis de ikke vil spise fra hånden)
har dere noen tamme fisker?
har noen skikkelige vennlige og tamme sebrafisker i karet mitt, og de kan jeg mate fra hånden og de kommer og spiser kan legge hånda nedi karet og alle kommer hen og svømmer rundt hånda og "kyssser" den. de er ikke redde i det hele tatt! de legger seg oppi håndflata mi. de er skikkelige søte, og morsomme når de kommer farende gjennom vannet og bort til hånda mi fo å "kose". tilogmed paletthannen min begynner å komme opp og spise litt av tabletten jeg holder. (legger en på bunn hvis de ikke vil spise fra hånden)
har dere noen tamme fisker?
Postet 18.11.09 kl 19:49
Postet 18.11.09 kl 20:20
Kan vel nesten si at Grenmalla mi er tam
<embed src="http://www.youtube.com/v/0x2M47ox248&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
<embed src="http://www.youtube.com/v/0x2M47ox248&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Postet 18.11.09 kl 21:07
Postet 18.11.09 kl 21:17
Postet 18.11.09 kl 22:04
Sarablondviking: au, bet den seg fast i fingeren?? det så ikke godt ut!!
Nei, den bare renser den for alger, hehe... Grenmallene jeg hadde gjorde også dette. De er utrolige morsomme skapninger, og er ikke redde. Gjør heller ikke vondt, bare føles litt rart, fordi det er litt som sandpapir
Alle guramier jeg har og har hatt har vært og er helt tamme. Kan håndfore de og faktisk fange de inn i hånden min uten at de bryr seg. De bare svømmer rolig unna når jeg åpner hånden min
Det samme gjelder rekene mine, men de ser jo ikke forskjell. De bare ser en stor ting de kan spise og rense.
Postet 18.11.09 kl 22:55
Endret: 18.11.09 kl 22:57
Inaktiv bruker
Kampfisken min spiser rett fra handa, og hvis jeg setter meg ned ved siden av karet, kommer han bort til glasset og ser på meg. Han svømmer opp og ned, akkurat som om han vil vise sine vakre finner til meg Det er ganske gøy at en fisk (som mange mener ikke har noe liv) kan bli tam.
Postet 19.11.09 kl 23:58
Ja
vi he t svære ciklder og 3 diskuser(de cikldene husker jeg ikke navn på det er en son kulingenes fisk)
Postet 21.11.09 kl 17:26