Hvor lenge tar det for indisk kloreke slipper eggene?

Hei

Jeg tror jeg har en indisk kloreke med egg i magen, har dere foressten noen bilder av hvordan en gravid indisk kloreke ser ut?

Hvor lang tid tar det før den slipper eggene?

Må jeg gjøre noe spesielt?
Å drette Indisk Kloreke er vist en enkel sak.

Hvor lenge de går,er vel omtrent som ved dvergreker vil jeg tro,.
- yngler hver 5 eller 6 uker om de trivs å har det bra.
Om vannverdiene stemmer og det finnes nok hjemmeplasser, så yngler de av seg selv.
Men i små akvarier skjer det en del kanibalisme av yngel som blir spist av større Kloreker.
Det anbefales å ha et lag blader liggende på akvariebunnen, eikeblader,cattapablader etc, slik at yngelen kan hjemme seg samtidig som både yngelen og de voksene spiser av bladene.
en Gravid kloreke har masse runde kuler under buken i en klase,som dvergrekene..
og de føder levende reker bebiser akkurat som dem,.

Hei og takk for hjelpen

Har minst en kloreke med mange egg i magen, får bare vente spent og se hva som skjer....
Hei

Hadde en indisk kloreke med masse brune egg i magen, Nå er det ingen der.

Har den mistet dem eller er de født?

Jeg hadde dem tidligere i et malawi kar hvor de bare gjemte seg, har nå flyttet dem til et eget kar på 100l, det var der jeg oppdaget eggene...
Indisk kloreke
Om den har sluppet dem, er de nok klekket,Rekene er pitte bitte små,. og de er flinke til å gjemme seg )
Så de er ikke døde altså`?

Fordi jeg flyttet jo reken fra ene akvariumet til den andre, Men den hadde eggene i det nye akvariumet i hvetfall
Kloreke
det kan være at den slapp dem fordi du flytta den og da er de vel mest sansynlig døde,. men hvem vet de kan være i live likevel,. aldri si aldri med reker
Hmm, håper ikke det...

Men så den ihvertfall med eggene en god stund etter at jeg flyttet den...

Finnes det bilder av indiske kloreker når de er nyfødte?
Har selv kloreker til og rydde opp i diskustanken min, med store diskuser, scalarer, altumer, leopoldier, disse knasker rekeunger som bare det, men det er bestandig endel som overlever for omtrent hver 3-4 mnd så må jeg fange ut en 40-50 stk store reker fra 660 l min.
Så har du mange hjemmesteder så overlever garantert noen.
Og ja de ny sluppede rekene er knøtt små og nesten umulig og få øye på.
Hvor lang tid tar det før man kan lett begynne å få øye på dem, har en god del gjemmesteder, det er ikke alltid jeg ser de store klorekene engang
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap