What the..??

Har et akvarie som nå inneholder 4-5 eplesnegler. Idag oppdaget jeg noe jeg ALDRI har sett før. På alle veggene og ellers rundt omkring er det noen bittesmå dyr som kravler rundt. De er veldig like knott, sånne som ikke er så snille med oss om sommeren. Hva i guds navn kan dette være?Noen som vet hva det er og hva jeg kan gjøre med dette?
Robert
Har et akvarie som nå inneholder 4-5 eplesnegler. Idag oppdaget jeg noe jeg ALDRI har sett før. På alle veggene og ellers rundt omkring er det noen bittesmå dyr som kravler rundt. De er veldig like knott, sånne som ikke er så snille med oss om sommeren. Hva i guds navn kan dette være?Noen som vet hva det er og hva jeg kan gjøre med dette?

Muligheter for bilde?
Inaktiv bruker
sikker på at det ikke er beby snegler? bare for å begynne med det enkleste, ellers er nok bilder til hjelp.
Når snegler legger egg, henger ikke skallet av klasen igjen oppi der den ble hengt?For det er ikke noe skall som jeg ser. Vet ikke om det kan være snegler. Dette er små vesener som faktisk beveger seg ganske så fort på glasset. De er helt like knotten som plager oss om sommeren.
Disse er småkryp i akvariene og eg har disse i rekekarene, og de er ikke farlige. Hvis du har fisker oppi karet ditt så blir du kvitt de, da disse blir spist opp. Knask!
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap