Hvilken type tetra har jeg?

[External Image]
De små med sorte og hvite finner. De store er vel Norsk flagg tetra?

[External Image]
Norsk flagtetra
oioi,.

du vet vel hvor stor de kan bli?!

men ja det er Norsk Flagtetra,.[[IMG]7829_273926020531_816605531_8771807_2384955_n[/IMG]
Men de små da? Norsk flagg tetra viste jeg om, men ikke de små

Edit; så linken din nå...seriøst? De blir ikke sååå digre i akvarie? Nå er jeg ganske nybegynner altså
Norsk flagtetra
den blir stor, men om den blir like stor som det på bildet, er jeg ikke sikker på
Den andre tetraen du spør om, den som er litt i bakgrunnen, kan ligne på pristellatetra. Jeg ser ikke helt tydelig på bildet ditt hvilken farge dine har på halefinnen, så jeg er litt usikker.
Men du kan jo sjekke profilen til Pristellatetra i fiskebasen og sammenligne med dine.
mona o
Den andre tetraen du spør om, den som er litt i bakgrunnen, kan ligne på pristellatetra. Jeg ser ikke helt tydelig på bildet ditt hvilken farge dine har på halefinnen, så jeg er litt usikker. Men du kan jo sjekke [URLBLOCK1] og sammenligne med dine.

Var på butikken istad og fikk vite at det var Pristella Tetra, takk for hjelpen
Hyphessobrycon anisitsi norsk flaggtetra
Hyphessobrycon anisitsi - Norsk Flaggtetra

Står i fiskebasen:
- Maks. størrelse: 7.0 cm
- Min. størrelse i liter: 100 Liter

Er det ikke en slektning du har funnet filathor?

Espen
Hyphessobrycon er en familie som blir 2 - 7 cm lang....
Norsk flagtetra
kansje det er en slektning, men har hørt fra dyrebutikkene også at den blir langt større en 7 cm, på dyrebutikken.
de sa at den blir myyye større i vill tilstand en i,akvarium,og at den blir regnet som matfisk,.
Tuler du?
filathor
oioi,. du vet vel hvor stor de kan bli?! men ja det er Norsk Flagtetra,.[URLBLOCK1]

er det bare tull eller drømer jeg?^^:O
Sjå det var bedre :)
Black_Flys
[URLBLOCK1] Står i fiskebasen: - Maks. størrelse: 7.0 cm - Min. størrelse i liter: 100 Liter Er det ikke en slektning du har funnet filathor? Espen

er ikke rart jeg tipa over ene xD
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap