Indisk kloreke.

Hei.

Jeg har et kar med Kampfisk og andre fisker som liker litt lavere PH en disse rekene. Og jeg lurer på hvordan disse rekene klarer seg i PH på rundt 6.5? dette er da PH'en jeg har i karet.

Noen som vet hvordan dette vil påvirke rekene?
Reker tåler det meste
Jeg har aldri hatt disse rekene, men min erfaring er at reker tåler det meste. De spiser avføring, lever under dårlige kår osv. Slik er naturen. hehe... eventulet kan du sende en mail og spørre han som driver http://www.akvariereker.no/... Han har ganske god peiling på slikt.
Disse rekene tåler "alt"begynte med 8 stk i ph 6 jeg og nå er det ihvertfall 100-150 stk og jeg tar ut 40-50 stk hver 2 mnd og lever i dyrebutikken.
Så lav ph for disse er ikke noe problem.
Plussmedlem
Yngve
Hei. Jeg har et kar med Kampfisk og andre fisker som liker litt lavere PH en disse rekene. Og jeg lurer på hvordan disse rekene klarer seg i PH på rundt 6.5? dette er da PH'en jeg har i karet. Noen som vet hvordan dette vil påvirke rekene?

Hvis du eventuelt er bekymret for hvordan akkurat dine reker takler småsurt vann, er det bare å legge oppi en mineralstein så rekene har å forsyne seg av.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap