- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Rekeforedrag/meeting oslo torsdag 4. februar 2010
Rekeforedrag/meeting oslo torsdag 4. februar 2010
Hei!
Foredragholder, Michael Niesar skal ha foredrag om dvergreker og eg har lyst å få med meg dette.
Torsdag 4. februar 2010 kl. 18:30
Klubbmøte - Foredrag: "Hold og oppdrett av dvergreker" (Michael Niesar) - Oppsal Samfunnshus kl. 1830
Lurte på om noen skal dit?
Storauksjonen i Oslo er før dette. Kan ikkje få med meg alt..
Foredragholder, Michael Niesar skal ha foredrag om dvergreker og eg har lyst å få med meg dette.
Torsdag 4. februar 2010 kl. 18:30
Klubbmøte - Foredrag: "Hold og oppdrett av dvergreker" (Michael Niesar) - Oppsal Samfunnshus kl. 1830
Lurte på om noen skal dit?
Storauksjonen i Oslo er før dette. Kan ikkje få med meg alt..
Postet 11.12.09 kl 12:35
Endret: 24.01.10 kl 19:36
Postet 11.12.09 kl 13:07
Postet 11.12.09 kl 13:29
Obs!!!
Det er feil DATO i kalenderen. Riktig dato er Torsdag 4. februar.
Skal få det forandret i kalender så fort som mulig.
Skal få det forandret i kalender så fort som mulig.
Postet 13.12.09 kl 13:21
Postet 14.01.10 kl 18:59
Postet 14.01.10 kl 21:02
Det blir flott
Michael er vell norges fremste rekeekspert og Oslo akvarieklubb kunne ikke fått noen bedre til å holde foredrag om reker. Jeg ser frem til dette klubbmøte
Postet 24.01.10 kl 14:27
Postet 02.02.10 kl 11:59
Hei,
Takk, Ivar. Ikke skru forventningange for høgt. Da kan fallhøyden være så stor, at det blir vondt :o
Skal iallfall gi mitt beste, faglig går det bra, men språket er fortsatt en utfordring Kanskje du må tolke litt, Ivar
Hehe, ja det er snaddermat! Men sammenlignet med de levende krabater i akvariet, har den loffen med reker en forferdelig kortvarig fascinasjon Kanskje du blir enig i det etter foredraget May the force be with you...
Gleder meg å komme på besøk i OAK!
Snakkes, Micha
Takk, Ivar. Ikke skru forventningange for høgt. Da kan fallhøyden være så stor, at det blir vondt :o
Skal iallfall gi mitt beste, faglig går det bra, men språket er fortsatt en utfordring Kanskje du må tolke litt, Ivar
SkywalkerJeg kommer selv om jeg syns reker er best på ei loffskive.
Hehe, ja det er snaddermat! Men sammenlignet med de levende krabater i akvariet, har den loffen med reker en forferdelig kortvarig fascinasjon Kanskje du blir enig i det etter foredraget May the force be with you...
Snakkes, Micha
Postet 02.02.10 kl 12:47
Kun for medlemmer?
Hei jeg er ikke medlem i noen akvarieklubb, men kunne godt tenkt meg å være med på dette foredraget.
Er dette mulig, noen som vet?
Er dette mulig, noen som vet?
Postet 02.02.10 kl 14:01
Hei, og hyggelig du har lyst å komme!
Møtet er åpent for alle, enten du er medlem i Oslo AK, andre klubber eller ikke medlem i noen klubb i det hele tatt.
Velkommen skal du være, og om du syntes det er ok og ønsker å støtte klubben ved å melde deg inn, kan det gjøres enkelt og greit via nettsidene våre.
Møtet er åpent for alle, enten du er medlem i Oslo AK, andre klubber eller ikke medlem i noen klubb i det hele tatt.
Velkommen skal du være, og om du syntes det er ok og ønsker å støtte klubben ved å melde deg inn, kan det gjøres enkelt og greit via nettsidene våre.
Postet 02.02.10 kl 14:05
Takk for kjapt svar.
Gleder meg til å komme!
Postet 02.02.10 kl 14:12
Michael NiesarHei, Takk, Ivar. Ikke skru forventningange for høgt. Da kan fallhøyden være så stor, at det blir vondt :o Skal iallfall gi mitt beste, faglig går det bra, men språket er fortsatt en utfordring :-) Kanskje du må tolke litt, Ivar ;-) [QUOTE=Skywalker]Jeg kommer selv om jeg syns reker er best på ei loffskive.
Snakkes, Micha
Syns det er gøy med reker, men er alikevel mest opptatt av fisk. Reker er fine nyttedyr og er i tilllegg et fint innslag i et akvarium. Har noen tomme kar i reolen. Så kan jo hende et kansje blir et rekekar. Blir mitt første besøk i Oslo Akvarieklubb dette og gleder meg til å treffe folket. Traff en del på Storauksjonen og følte meg veldig velkommen.
Postet 03.02.10 kl 00:16
Postet 03.02.10 kl 01:40
Postet 03.02.10 kl 15:56
Postet 03.02.10 kl 21:33
Postet 03.02.10 kl 22:23
Postet 04.02.10 kl 14:57