- Hjem
- Forum
- Identifikasjon av fisk
- "fattigmannsdicus"
"fattigmannsdicus"
Postet 14.12.09 kl 19:43
Postet 14.12.09 kl 20:01
Uaru
Tipper dette er snakk om UARU. Den har jeg sett blitt kalt fattigmannsdiscus flere ganger.
Har også sett Heros Severus bli kalt dette slik som Nils forteller.
Har også sett Heros Severus bli kalt dette slik som Nils forteller.
Postet 14.12.09 kl 20:10
der hadde vi den ja.. jeg søkte heros.. men de jeg så i butikken var faktisk mer likt den i søketreffet over severus som heter hantelciklide, eller er de kanskje litt like... vurderer ett par sånne i 540l. med scalarene mine... litt kjedelig med bare scalare om dagen samtidig som jeg kun vil ha søramerikanere.. takker
Postet 14.12.09 kl 20:14
Postet 14.12.09 kl 20:38
Heros efasciatus
lignet veldig på denne har jeg kommet frem til nå.. men den heter jo hantelciklide denne også (rødbuket?) så da er det kanskje ikke så stor forskjell på den og severum... blir nok noen sånne i karet mitt.. har 540 liter så å fylle opp litt innimellom scalarene mine kan da umulig skade litt.. mulig kardinal tetraene mine ryker på en smell men... tusen takk for hjelp!-
lignet veldig på denne har jeg kommet frem til nå.. men den heter jo hantelciklide denne også (rødbuket?) så da er det kanskje ikke så stor forskjell på den og severum... blir nok noen sånne i karet mitt.. har 540 liter så å fylle opp litt innimellom scalarene mine kan da umulig skade litt.. mulig kardinal tetraene mine ryker på en smell men... tusen takk for hjelp!-
Postet 14.12.09 kl 20:45
Postet 14.12.09 kl 20:57
Postet 14.12.09 kl 21:31