Hvordan? eller kanskje heller; er det mulig?

Jeg har en tråd som startet ut greit, men snart tok en liten sving. I de aller fleste forum jeg frekventere har jeg muligheten til å endre tråd-tittel når jeg går inn og endrer første post i tråden.

Kan jeg endre postene mine i heletatt her? Har jeg oversett en liten knapp å trykke på. Det er jo litt dumt å ikke kunne oppdatere/endre postene sine, selv om det er ønskelig også å få siste oppdateringer i siste post i tråden.

Nå kan jeg jo se flere grunner for IKKE å tillate brukerne å endre postene sine også, men da er vi over på en heeelt annen diskusjon enn ganske enkelt å ha muligheten til å endre tittel/innhold i eget innlegg postet
Du kan endre innlegget ditt i en kort periode etter det er postet, så lenge det ikke har kommet andre innlegg i tråden.

Jeg ser ikke hvorfor man skal kunne endre emnet i tråden (med unntak av skrivefeil evt.)? Man skal ikke ha tråder som sklir ut og omhandler alt mulig, og om man tenker et par sekunder før man skriver posten så klarer man vel å komme opp med en passende overskrift for hva man skal skrive?
Tjah, jeg ser jeg kan gi ny titel på ny post i tråden...
Meningene er delte, og jeg kan tilpasse meg dette. Jeg ville bare vite om jeg hadde oversett noe
Det er som Joakim sier, kun mulig å endre innlegg (og med det tittel), i en begrenset periode. Tror det er 15 minutter eller noe slikt.

Du kan alltids trykke på "rapporter innlegg" og spørre moderator pent om h*n kan endre tittelen hvis tiden har gått ut. Men, de er travle mennesker, så jeg vile kun gjort det unntaksvis og hvis det virkelig trengs
Tilfeldig bekjentskap
© Kjell Begby
Reklame for plussmedlemskap