Wromak 720l kar, kvalitet?

Hei, jeg vurderer ulike 720litere (nytt fra butikk) i disse dager.
Noen som har en formening om kvaliteten på Wromak karene, fortrinnsvis 720liter helglass?

Kjøpte en brukt 450 liter for ett år siden og er godt fornøyd med kvaliteten på dette. Eneste minus er at listene sitter dårlig limt og kan løsne med tiden. Dette er ett pent møbelkar.
Har ikke hørt noe negativt om Wromak kar, har heller ingen erfaring med de. Akvastabil er best i klasser, virker det som alle er enige om. Dala kar ville jeg ha styrt unna.
Har ikke hørt noe negativt om Wromak kar, har heller ingen erfaring med de. Akvastabil er best i klasser, virker det som alle er enige om. Dala kar ville jeg ha styrt unna.
Wromak
har et wromak kar som er vel 2 år,og har hatt flere. har og juwel kar.er like fornøyd med akvariene.wromak er billigere enn juwel men kvaliteten synes jeg er den samme.dala akvarie er ikke alternativ i det hele.glasset i dala akvarie er for tynt.er ikke så mye bedre akvastabil heller vertfall gammle kar har tynt glass,nyere akvastabil har jeg hørt at det er bedre.
Kan bare si så langt ser kvaliteten veldig bra ut , har satt opp et nå nettopp selv ,men det er veldig fårsegjort synes nå jeg da å glasset er også tykt på disse.
Det møbelet på karet ditt var kjempepent Leif, hvor mye kostet dette karet hvis jeg får spørre?
En latterilg sum som 6500kr får karet å hele møblemanget , å 2000kr får bakgrunn,de hadde 50%på karet å 25% på møbel hos midtun zoo i Bergen .
Vil annbefale alle som er rundt Bergen distriktet til å ta turen innom dit stor flott sjappe med stort varelager å mye spennede fisk,synd jeg hadde får dårlig tid selv når jeg var der men kommer nok til å stikke innom de igjen.

akvafil
Det møbelet på karet ditt var kjempepent Leif, hvor mye kostet dette karet hvis jeg får spørre? :)
Slik ser 450 litern ut med møbel i bøk. Ramma under karet er selvlaget for å kunne vatre karet på skjeft gulv.

Møbelet mitt har ingen bein eller mulighet for vatring, og det er en stor uting for oss som bor i eldre hus o.l.
La inn feil bilde..
Lista på gulvplata har falt av..

[External Image]
akvafil
Slik ser 450 litern ut med møbel i bøk. Ramma under karet er selvlaget for å kunne vatre karet på skjeft gulv. Møbelet mitt har ingen bein eller mulighet for vatring, og det er en stor uting for oss som bor i eldre hus o.l.

Ikke dumt det du har gjort der ja , blir nok sikkert noe sig ettervært på slike tunge kar hvis det ikke står rett over bæringa.
Mitt står tværs over en h-bjelke å i tilegg på tverra av bjelkelaget så er ikke så redd får sig her.
Heisan, og takk for svar, ja det gjør kjøpet mer trygt med slike tilbakemeldinger.

Har tenkt å kjøpe det på Buster Zoo i Oslo, de skal ha rundt 12-13000 kroner inklusive bakgrunn.
Om noen har tips på andre, rimeligere leverandører, så si gjerne ifra.
Buzter zoo får karene sine ifra [I]Janpol.no, mye lekkert på siden dems. Den 720 litern med møbel og kromma rør er fet som fy.
akvafil
Buzter zoo får karene sine ifra [URLBLOCK1], mye lekkert på siden dems. Den 720 litern med møbel og kromma rør er fet som fy. :)

ja, det var den jeg tenkte på, gjør seg bra i stua.
Må hive ut en 240 og en 180 liter for å få plass.
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap