Hjelp!!!! kampfisken dør!

en venninne av meg har en hunn-kampfisk som var ute for et lite uhell i går! hunden hennes hadde veltet bollen som fisken var oppi, og nå er det en stor rift langs hele ryggen hennes, det ser nesten ut som at det har blitt tatt en bit av ryggen hennes :s ( det er nok ikke det som har skjedd, men noe skjedde i værtfall) hun er egentlig rød-blå i fargen, men nå er hun grønn. og nå ligger hun bare på bunn og gaper med munnen.. hun klarer nesten ikke å svømme opp for å ta luft.

rett etter at dette hadde skjedd, kom det er svart liten rundt klump ut av buken hennes.. noen som vet hva dette er?

er det noen som har noen ideer på hva som kan gjøres??

trenger raskt svar !
Kristine163
er det noen som har noen ideer på hva som kan gjøres??

Jeg syns hun skal avlive den så raskt som mulig. Det er jo åpenbart at dette er skader den har liten sjanse til å overleve. Så avliv den og spar den for videre lidelser.
huff da.. er nok best å avlive den som Mona sier ja...
Huff, den burde nok avlives fort den. Hørtes ikke bra ut!
Off, så forferdelig! Ja det er nok best å avlive den så fort så mulig!
Kampfisk
det beste for kampfisken er å avlive den så den slepper å slite seg ut og bruke krefter på å ha det vondt det beste er avliv den men det er jo trist men det er det beste for kampfisken og dere så dere slipper å tenke på om den har det vont.
jeg kjønner dere det er kjempe trist ((((
trist er det, men sånn er livet noen ganger. urettferdighet dukker opp og livet går videre. ja det er nok best som alle de over sier. la den sleppe og man tenker det beste for fisken og livet for den. best å gjøre det på en verdig og skånsom måte. lykke til
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap