En rekke spørsmål.

Har en rekke spørsmål som jeg lurer noe fryktelig på, håper noen kan hjelpe

1) Jeg har 1 hann og 7 hunn platyer, kan noen fortelle meg hvorfro ingen av dem formerere seg?

2) Vet noen hvordan man tryggest kan transpotere fisk fra Harsta til Stavanger?

3) Hvor mangen liter minemum må til for at en gruppe på ca 8 Dalmatiner Mollyer skal trives, og vet noen om noen troverdige kilder på norsk som forteller noe om denne rasen? Finner bare for Black Molly. '

4) Og kan noen si meg sånn 100% sikkert at denne fisken på bilde er gravid og om trengt hvor langt hun er på vei? og hva jeg bør gjøre? Når vet jeg om hun skal føte osv ?
Fisken på bilde
fisken på de tre bildene er ingen molly men guppy og disse fødre som regel en gang i måneden. Men om du har kaldere vann en 25-26 kan hun gå lengere heltt opp til 70 dager er registrert. men det skjer sjeldent. 1-2 dager for fødselen så er hun mer mat glad og hun har fått en slags firkantet form på kroppen. og en annen ting; om du bruker en lommelykt og lyser på buken hennes kan du se øynene til de små + at hun blir mer urolig og prøver og finne seg et hjemmested. Jeg har fått tre guppy kull selv siden 29 nov-09
og for de andre spørsmålene er svaret? Tuusen takk for svaret Åja klart Guppy, beklager den feilen der :P.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap