Er du eier av protomelas ?

I så tilfelle håper jeg du/dere har mulighet til å legge ut bilde(r) og artsnavn i denne tråden. Skriv gjerne litt om deres oppførsel i akvariet også, størrelse på karet de går i, hvor de stammer fra og hvilke fisker de går sammen med hos deg.

Heldig eier av.
protomelas sp"mbenji thick lip" ett par +protomelas spilonotus tanzania.De går i ett kar på 540l sammen med blant annet:rød zebra,trewavasae ochre chilumba,trewavasae fulleborni catale,otopharynx tetrastigma,blå ahli,cyrtocara moori,synodontis njassae og multipunktatus,auratus,cyaneorhabdos,copadichromis borleyi kadango, kan også hende det er fler men kommer ikke på fler akkuratt nå. Skal prøve og få noen bilder i helga.Magne.
Mye spennende fisk du har det, hvordan oppfører Protomelasene seg i denne sammensetningen av arter? Ved lek, foring, territorie osv?
Protomelas død.
Skulle legge ut bilde av protomelas sp"tick lip"i løpet av helga.Lørdag kveld skulle jeg knippse bilder,men objektet var borte.Fant den død i steinrøysa.Har ikke hatt den mer enn en mnd tid.Hva gikk galt?Fiske sammensettningen,for?Ikke vet jeg,fredagkveld satt jeg å studerte de og alt så bra ut.Den har hele tiden spist og ikke vist svakhets tegn,tvertimot den hadde farga ut etter att jeg fikk den i hus.Den begynte også å vise innteresse for hoa,gravde og små jaga.Men gir ikke opp,får skaffe ett nytt par og prøve igjen.Det ligger ett par bilder av protomelas spilonotus på profilen min.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap