- Hjem
- Forum
- Design / Aquascaping
- Hjelp til aquascaping
Hjelp til aquascaping
Postet 03.04.10 kl 16:45
Postet 03.04.10 kl 16:49
Postet 04.04.10 kl 01:05
Postet 04.04.10 kl 01:22
Postet 04.04.10 kl 01:48
Kan ikke forstå
Skjønner absolut ikke hva du snakker om. dette var ett av de flotteste karene jeg har sett hittil.
Postet 04.04.10 kl 01:50
Postet 04.04.10 kl 02:03
Postet 04.04.10 kl 02:20
Anarticahvordan vil det gå med lava stein og mallene, vil de bli for skarpe?, har lyst å bytte ut de vanlige steinene med lavasteiner sån det går mer med røttene i farge.
Kjempefint akvarie, og jeg er helt enig i at fiskene sikkert trives sånn det er nå
Hvis du allikevel har lyst til å endre på noe, og som du sier for om mulig å se mallene mer, kan du jo kanskje bytte ut steinene i flere røtter av samme type som de du har fra før, i stedet for i lavasteiner? Da får du en mer enhetlig innredning, og det er nok mye større sjanse for at mallene viser ser frem om de har røtter lenger frem i karet de kan gnage på
Postet 04.04.10 kl 02:29
kokosnøttene har eg framme så eg kan følge med på acictrusen har yngel i hulen, har tengt å gjømme vartfall den ene, liker ikke ting som ikke tilhører der. ser ingenting gale med å gjømme de. den ene kokosnøtten har eg en stor dott med java mose over.
har tengt på røtter og men har ikke så bra utvalg av fine røtter, har ikke råd til å bestille på internett, frakt er blitt så dyrt nå, og alle pengene mine går til saltvanns akvariet.
har tengt på røtter og men har ikke så bra utvalg av fine røtter, har ikke råd til å bestille på internett, frakt er blitt så dyrt nå, og alle pengene mine går til saltvanns akvariet.
Postet 04.04.10 kl 02:36