Går kampfisk sammen med disse fiskene?

Hei

Går kampfisken sammen med alle disse fiskene?
Siamesisk algespiser
L-144 maller
Sommerfuglciklider
Eplesnegler
Praktbotia
Reker
Krabber
hei, jeg tror at praktbotia liker slør, hvis ikke jeg tar feil! men på kampfisk.com står det noe om det
Jeg er litt usikker på om rekene dine vil leve særlig lenge da. Hvilke reker er det snakk om?
det må være reker som er under 2cm for at de vil ete de, ja de går i lag med de, praktbotia er ikke en finnenapper som er spesielt aktiv napper, de kan hende en skjelden gang, men ikke ofte,


bare prøv du så ser du om det vil gå bra;P
Kommer helt an på kampfisken. oen kampfisker går ikke sammen med noe levende vesen, adre går sammen med alt. Min kampfisk går samme med guppy, neontetra, corydoras og snegler, og er den fredeligste lille skapningen du kan tenke deg, mens mange kampfisker må gå alene da de angriper alt som rører på seg.
Har du kampfiske allerede, eller planlegger du å kjøpe en? Dersom du skal kjøpe en vil jeg anbefale deg å finne en som går sammen med andre fisk i butikken. Da er det større sjangse for at de er av den "snille" typen.
Botian kommer til å stresse kampfisken, botian er rask svømmer som liker mye strøm - det motsatte av kampfisken.
Dessuten er det ganske bortkastet med snegler sammen med botia. Sommerfuglene kommer også til å gafle innpå rekene fort.

Edit:

Samme gjelder SAE også, raske, aktive svømmere.
har botia la me kampfisk, botian driter i kampfisken å kampfisken gjenngjelder den tjenesten, de e alt etter ka kampfisk du har
..
Har ikke kjøpt kampfisk enda nei. Har to kar. praktbotiaene og saene er ikke i samme kar som eplesneglene.
c-j
har botia la me kampfisk, botian driter i kampfisken å kampfisken gjenngjelder den tjenesten, de e alt etter ka kampfisk du har


Ja så klart - men de passer ikke sammen for det om de ikke går i tottene på hverandre - kampfisk passer generelt ikke sammen med hurtigsvømmende og aktiv fisk som f.eks praktbotia - botia liker mye strøm, kampfisk liker nærmest null strøm - dermed vil det gå utover trivselen - at fisk overlever sammen er ikke det samme som de trives.
Ulvster
[har


Ja så klart - men de passer ikke sammen for det om de ikke går i tottene på hverandre - kampfisk passer generelt ikke sammen med hurtigsvømmende og aktiv fisk som f.eks praktbotia - botia liker mye strøm, kampfisk liker nærmest null strøm - dermed vil det gå utover trivselen - at fisk overlever sammen er ikke det samme som de trives.

500l me sterk strømm i en del av vannet mens andre siden er der nesten ikke strøm;Pvet di ska ha forskjellige strømmtyper, derfor har de det med;P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap