Resilikonetre 720l for for et halt år siden og nå lekker det igjen!

jeg og pappa resilikonetre 720l for for et halt år siden og nå lekker det igjen !!
Enig med deg der!
har ikke skjedd med meg, men det må være kjipt!!!
å du aner ikke har våre ute i ehe dag og komer jem til et kra med 20 cm med vann og oppi der er det vilfangt fisk til 2500 kr xD
ciklidesyka
jeg og pappa resilikonetre 720l for for et halt år siden og nå lekker det igjen !!

Det tyder på en av to ting. Enten for liten erfaring med slikt arbeid, eller for dårlig grunnarbeid. Kanskje begge deler? Men ja det kjipt
LOFFA
[QUOTE=ciklidesyka]jeg og pappa resilikonetre 720l for for et halt år siden og nå lekker det igjen !!

Det tyder på en av to ting. Enten for liten erfaring med slikt arbeid, eller for dårlig grunnarbeid. Kanskje begge deler? Men ja det kjipt

dete er fuste gang har reslikonert 5 kar
og dete er det fuste om leker
Om karet "leker" så blir det kansje mange små kar??

Fra spøk til alvor, om du mener at du har nok erfaring, så er det nok grunnarbeidet som har sviktet.

Veldig viktig at all gammel silikon er borte, også den tynne silikonhinnen som ofte ligger igjen. Deretter må det vaskes nøye med aceton eller isopropanol. Et fingeravtrykk på glasset før silikonen legges, er nok til at det vil lekke senere.

nei det var bakronen som har droge med deg hele silikone oppover og det trengs et sjikligt bor
Krevende å lese når noen skriver på kav dialekt på denne måten.

Er ikke sikker på om jeg forsto det rett, var det 20 cm vann igjen i karet når du kom hjem? Uff, hvordan var det på gulvet?
Jeg har selv prøvd å resilikonere 2 ganger, men har aldri turt noe annet enn maks 20-liters kar. Den ene av de to, sprang lekk etter en stund. Det har hvertfall ført til at jeg ikke silikonerer mer på egenhånd.

Håper det ikke ble for store skader, og at fisken din klarte seg
hehe ja alt gikk bra.
ingen skader siden det er i garsjen :P
Tilfeldig bekjentskap
© Ina Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap