Navneforslag til guppyer

Inaktiv bruker
hei, jeg trenger hjelp fra forumet, dere skjønner at jeg har 6 navnløse guppyer å dere må være med å velge navn! Heldst morsomme navn.

Plussmedlem
Jentenavn:
-Guppine
-Guppeline
-Guppa

Guttenavn:
-Guppenius
-Guprik
-Guppen

Noen forslag.. :P
Hva med etternavn på hannene? Synes det er litt tøft med navn som Iversen og Nielsen på dyr, gir dem litt karakter:P

Ellers kan jeg nevne navn jeg har hatt på fisker før, Mini, Pysa, Dysterpytt, Solembum og Sirkus.
Jenter:
(Hvis gul) Gulost
Rødhette.
Blubba.
Elion.
Sølvslør.
Prikken.

Gutter:
Bobb Kåre.
Jensen.
Gubben.
Blubben.
Bobbla.
Rike Rud.

Håper du likte noen av disse
Alle guppyer burde ha samme navn og bare tildeles et nummer i tillegg :p
De bare yngler og yngler og holder aldri opp:

Energizer Bunny 1, Energizer bunny 2... osv osv til Energizer Bunny 151.osv.

PS! Sønnen min tildelte alle fiskene mine samme navn da han var 5 år.
Alle scalerene het Finn. Finn 1, Finn 2, osv.
Liker personlig navnet Bernt:P Når æ en gang får mæ hund, skal den hete Bernt.

Bernt
Kåre
Bernt-Kåre

Har bare kallenavn på 3 fisker, Svartingen (ancistrus) å Langemann (værål) Tjukka (den største eldste corydoras-hoa)

Jeg har ei som heter gul spot(pris) billigere strøm??? Blondie strøyk med i går :O og frk.blå forøvrig :p
Jeg har en som er sort på halve kroppen og er litt sort på munnen, hun oppfører seg og ser ut som en skikkelig dame, så hun heter Lady.
Har også en hanne med rød hale, han heter Røder.
Og ei hunne med gul hale, hun heter Gullars (selvom hun er jente).
Plussmedlem
mona o
Alle guppyer burde ha samme navn og bare tildeles et nummer i tillegg :p De bare yngler og yngler og holder aldri opp: Energizer Bunny 1, Energizer bunny 2... osv osv til Energizer Bunny 151.osv. PS! Sønnen min tildelte alle fiskene mine samme navn da han var 5 år. Alle scalerene het Finn. Finn 1, Finn 2, osv.


HAHAHAH! Slipp aldri unger borti navngiving.
Bare noen få av fiskene mine ar navn; Sushi, Indira, Ghandi, Apple, Crumble og eplesneglen Snax. Og så heter alle neontetraene mine Nemo. Kan jo ikke skille dem fra hverandre uansett.
De to første hønene jeg hadde i hagen het Egg og Bacon. De navnene passer ikke helt her men det gjør kanskje Fish and Chips?
palett jenta mi heter " Julie er deil" etter forspørsel fra en klasseveninne :P
Ole Olsen
De to første hønene jeg hadde i hagen het Egg og Bacon. De navnene passer ikke helt her men det gjør kanskje Fish and Chips?


Genialt! Mine neste innkjøp skal hete det.
Inaktiv bruker
Bob kåre
johnny
regå
loffen
Oh! jeg har alt for mange guppyer, men her er noen av navna jeg har kalt de:
-Fisken
-Kåre
-Matheus
-Åge
-Mongo

de 2 amano rekene mine heter:
-Leif
-Vidar
(nei, ikke pølse)

og den ene algeteren min heter: Hugo
Ella
Jeg har ei som heter gul spot(pris) billigere strøm??? Blondie strøyk med i går :O og frk.blå forøvrig :p


haha! herlig med "gul spot(pris)"
Hva men

Blipp
blopp
bobbla
Gizmo
Pila
turbo
Du kan kalle dem etter mine Neon Tetra...

Odd, Oddlaug, Oddbjørn, Oddfrid, Oddbjørg, Oddleif, Oddstein, Oddgeir og Marius!
Cosmo
Du kan kalle dem etter mine Neon Tetra... Odd, Oddlaug, Oddbjørn, Oddfrid, Oddbjørg, Oddleif, Oddstein, Oddgeir og Marius! :)


Stakkars Marius. Han må jo føle seg som den outsideren...
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap