- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Den grønne kanin i sørlandsparken - fortsatt i drift?
Den grønne kanin i sørlandsparken - fortsatt i drift?
Postet 11.05.10 kl 08:39
Postet 11.05.10 kl 10:01
Postet 11.05.10 kl 10:13
Bra butikker i krsand?
Det var synd. Da er det altså helt dødt i lokalene i Sørlandsparken nå! :-o
Har vært innom Buster Zoo på Sørlandssenteret, men det er jo ikke spesielt stort sted. Hvordan er Tropehagen Zoo på AMFI i Vågsbygd? Andres steder i Krsandsdistriktet?
Har vært innom Buster Zoo på Sørlandssenteret, men det er jo ikke spesielt stort sted. Hvordan er Tropehagen Zoo på AMFI i Vågsbygd? Andres steder i Krsandsdistriktet?
Postet 11.05.10 kl 10:35
Kvaderaturen zoo i tordenskjoldsgate
er 'min' butikk *S* Det er en 'gammel butikk' som jeg husker helt fra mine barneår, men da et annet sted i Kvaderaturen.
Også en Mona *S*
Også en Mona *S*
Postet 11.05.10 kl 11:13
Hehe
Jeg gikk jo nettopp forbi der, men det var så seint på dagen at det var stengt! Er det mye fisk/akvarier der?
Ellers må jeg si at det er en del på Kvavik i Lyngdal!
Ellers må jeg si at det er en del på Kvavik i Lyngdal!
Postet 11.05.10 kl 11:31
De har et eget 'bakrom'
med fisk og planter *S*
Ikke alltid verdens beste utvalg, men har aldri fått syk fisk derfra *S* Eller fisk som har vært i dårlig form *S*
Ikke alltid verdens beste utvalg, men har aldri fått syk fisk derfra *S* Eller fisk som har vært i dårlig form *S*
Postet 11.05.10 kl 11:45
Åse Britt LarsenDet var synd. Da er det altså helt dødt i lokalene i Sørlandsparken nå! :-o Har vært innom Buster Zoo på Sørlandssenteret, men det er jo ikke spesielt stort sted. Hvordan er Tropehagen Zoo på AMFI i Vågsbygd? Andres steder i Krsandsdistriktet?
Dette er en veldig liten butikk med lite plass til varer. Men betjeningen er hyggelige og veldig hjelpsomme med å bestille det du måtte trenge.
Postet 11.05.10 kl 12:27