Esha 2000 og exit i oslo, hvor får jeg kjøpt dette?

Skulle gjerne kjøpt Esha 2000 og exit et sted i Oslo, men vet ikke om så mange akvarie butikker i Oslo, annet enn den i Oslo City.

Kanskje dere kan tipse meg om butikker og om de har Esha medisiner i dem?
jeg skal til dahls dyrerike i morra, kan se om de har dem der og kjøpe med og eventuelt sende dem til deg?
Hadde du giddet å gjøre det for meg? En av hver (små flasker) Tuuusen takk
Da er det jo like greit å bestille fra Aquamanias. Enten om du drar en tur til Kløfta for å hente eller post. Billig er det også
Jeg bor veldig nerme Oslo, så det er billigere for meg og dra til Oslo
Forståelig, men som sagt kan du få det tilsendt med post fra Aquamanias også. Billigere og forsåvidt enklere
Klart jeg gidder det. Bare og sende meg en sms når det er noe vet du
Inaktiv bruker
Lena Jansberg
jeg skal til dahls dyrerike i morra, kan se om de har dem der og kjøpe med og eventuelt sende dem til deg?

kan du ta med et par kar fra dem og kjøre til bergen med samtidig? hehe
Solosuper
[QUOTE=Lena Jansberg]jeg skal til dahls dyrerike i morra, kan se om de har dem der og kjøpe med og eventuelt sende dem til deg?

kan du ta med et par kar fra dem og kjøre til bergen med samtidig? hehe

Hehe nei, Nå har det seg sånn att jeg kjenner Renate fra før og derfor gjør henne en tjeneste..
Inaktiv bruker

altså jeg bare tullet. jeg har en tråd her inne om haik fra moss til bergen, men det var altså ikke tanken at du skulle kjøre fra moss til bergen med to enklekar i bagasjerommet hehe da kunne jeg jo like gjerne gjort det selv.
Hei!
Nettbutikken Webzoo i Asker må vel være den nærmeste for deg. Dyrt å få den tilsendt, men kan krysse av for at du vil hente selv.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller corydorasworld.com
Reklame for plussmedlemskap