Storauksjon haugaland akvarieklubb 29.august 2010

Inaktiv bruker
På vegne av styret i klubben inviteres det til årets storauksjon den 29.08.09 på "Gamle slaktehuset" i Haugesund. Adresse for dagen er Strandgata 70, 5528 Haugesund. Det finnes betal-parkering ca. 100 m fra lokalet, i tillegg til at man kan laste av direkte midlertidig ved lokalet. Det er ellers et parkeringsanlegg i Sørhauggt. 105, ca. 2 korte kvartaler fra lokalet.

Det vil komme mer info etterhvert om tider, hvem som blir auksjonarius, selgernr. tildeling mm.

Alle som vil kan komme med spørsmål og "ønskelister" i denne tråden, samt melde inn hva en selv tar med av akvarierelaterte ting. Har du et spørsmål kan du selvsagt også stille det her

Kjenner du andre som også er interessert i å komme, er vi glade for det om du kan spre "det glade budskap". Ta med venner og bekjente! Alle er velkomne til å komme for å se, kjøpe objekter og/eller selge objekter. Benytt denne sjansen til å se mange ulike fiskearter som man sjelden ser i butikk, og med utmerket kvalitet! Det er også andre ting enn fisk på auksjonen; akvarier, akvarieutstyr, planter osv. - alt avhengig av hva dere melder av ting for salg på auksjonen.

Hjertelig velkommen til alle!

Kommer det noe gøy på denne auksjonen tro?
Jeg kommer nok til å ta med litt div. fisk og planter o.l.
Spennende.. Eg kommer! Tar med planter,reker,fisker.
Kor mangen folk pleie det å komme sånt ca på storauksjoner i Haugesund? Håper på endel bra objekter og mye folk såklart.

Hvorfor på en søndag?
Mulighet for at det dukker opp blå tiger reker?
2009 eller 2010? :)
Hadde vert kjekt med en auksjon.håper 2010 er rette årstall
Pleier å være bra oppslutning og MYYYE objekter. Håper klubben har en ordning som begrenser alle de små objektene som tar timesvis. Husk at noen kommer langveis fra.
Jeg tar nok med litt div. reker også.
Inaktiv bruker
Dato...
olav k
Hadde vert kjekt med en auksjon.håper 2010 er rette årstall :)

Har selvsagt helt rett når du påpeker at jeg har rotet med datoene. Det er selvfølgelig 2010 vi er i. Beklager
Tar med masse planter og fisker (l-maller,levendeføder)

Reker blir red bee,blåtigerreker,kirsebærreker,vanlige tigerreker etc..
er jeg blind eller, fant ikke noe klokkelsett i tråden :S
I første innlegget i tråden står det at det kommer mer info om tider etter vert!
Må man foresten være medlem i en akvarium klubb for og komme på auksjonen og kjøre fisk, reker osv ?
Å som jeg gleder meg!

Jeg tar med diverse hurtigvoksende planter som alltid er kjekt å ha. Noen røde planter tar jeg nok også med siden mange liker det. Gaffelmose tar jeg også med. Sandsnegler, i tilfelle noen trenger...

Av fisk så blir det

Eliottier, nesten voksne.
Pelvicachromis Subocellatus 'matadi'', avlspar F1 (ta ett google søk for rett inntrykk)
Multispinosa
Tigerciklider
Sebra danio (eller heter det sebrafisk?)

Kanskje jeg finner noen flere også

Corydoras
Noen som tar med Corydoras?
Inaktiv bruker
Ytterligere informasjon om storauksjonen
- Innlevering av objekter fra kl. 10.00.
- Max 20 objekter per selger.
- Selgernr. får dere fra Helge Sørensen på e-post. [URL=mailto:widvey@gmail.com]widvey@gmail.com[/URL] Vi har et ydmykt ønske om at dere gir oss beskjed om hvilke arter dere kommer med. Dette fordi vi har et ønske om å lage en oppslagsperm eller opptrykte ark for kjøpere

- Auksjonen starter kl. 12.00 og auksjonarius'er er Dag og Reinert.
- Medlemmer av akvarieklubber har gratis entre, for andre koster det kr. 30 per person.
- Det blir anledning til å tegne medlemskap i klubben til halvårspris. Gjør man det på stedet kommer man selvsagt inn gratis.
- Kafeen holder åpent fra kl. 11-16, så det blir anledning for noe å tygge på attåt kaffien.

Se ellers klubbens hjemmeside.
Inaktiv bruker
Tar selv med
En lekstrio med svarte paradisfisk (Macropodus spechti). Disse har nettopp gitt meg yngel og jeg har derfor ikke plass til disse lenger. Utrolig flotte fisker, særlig hannen.
Dersom ikke veldig mange melder eplesnegler som objekter, kan det hende jeg også tar med noen i mellomstørrelse av disse.

GLEDER MEG TIL AUKSJONEN )))))
Jeg har aldri vært på en storauksjon på vestlandet, gleder meg til å ta turen

Jeg kommer til å ta med fra eget oppdrett:

-Hypancistrus L-270 Chocolate zebra pleco F1 ungfisk, 5 cm.
-Peckoltia compta L-134 F1 yngel, 4 cm.
-Farlowella vittata F1 yngel, 6 cm.
Jeg stiller også:)
Tar meg en liten tur over boknafjorden den helga

Tar med mye diverse planter, bambushuler, en del forskjellige levendefødere, l181 ungfisk, L144 ungfisk, reker, flere sorter ciklider
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap