Hjelp l-066

fikk 5 L-066 (2,5-3cm) i hus på Torsdag, til i dag har to av dem død.

har avklimatisert dem sikkelig og brukt lang tid for og sikkre at alt skulle gå bra. Men likevell er to døde til i dag.

Har testet vannet og alt ser bra ut.

Gh 9
No2 viser beste resultat, helt gul.
temp 27 grader (sto på nett at dem liker litt varmt vann så det skulle være et pluss)

noen som vet hvorfor dette skjer?
Kor stort kar og ka forer du de?? Har du andre fisker sammen med de som kan skade de?
Hei
karret er 375L, forer dem med forskjellig.. malle tabletter, frosne hvite og mørke mygglarver, tørkede mygglarver og agurk.

tror ikke det er noen fisker i karret som skader dem, og dem har heller ikke hatt noen synlige skader.
Det vesentlige her er om du har andre fisk som tar maten fra dem, L066 er ikke av de kjappeste i matfatet og trenger att de får rett mat, og at ingen tar maten fra dem
Tror karet ditt er for stort og de finner ikkje nok mat. En grunn.
Og det kan også være at du forer de mygglarver, de kan da ha blitt kvalt. Ikkje fore malleyngel med noe de kan forspise seg på eller bli kvalt. Best med tabimin eller wafers. Tabimin løser seg opp og blir en masse, og yngelen tar lettere ta opp maten.

Håper det går bedre med de andre.
hei du. vilke fisker har du i kare?

dise er veldig treige til å fine mat og skal defor ha mat nor lyset er av eller så finer dem ikke mat og dem vil heller ikke spise med lye på...
Hvilke fisk?
har siamesiske algespisere, flying fox, sommerfugel ciklider (bolivianske),
L015, L144,L001, pansermaller, prakt botia og colombia tetra så forer en del på bunnen og har ellers mye planter og røtter dem ligger og spiser på.
okei jeg ville fjernet cikliden...
Hei
jeg tror ikke det er den, er bare to av dem og det er heller ingen skader på de døde mallene..Lurer på om frakten har blitt for tøffe for dem, ble fraktet i bil i et døgn, men ble pakket godt i isoporkasser og det ble tilført medisinsk oksygen
nei jeg sijer ikke at den har skadet den men den tar maten dens ...den får ikke kome ut å spise L-066 siden maten den er borte da...
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap