Mose!

Hei... jeg har tenkt å prøve div moser i et akvarie på 60 L og jeg trenger info og veiledning i dette

Se på dinne linken her :

Det er så UFETERLIG stillig med "åsen med mose" og et mose tre. har ekstremt lyst til å få til dette om noen har noen råd å komme med eller vil selge så ta kontakt

mvh Anders

Legg inn en aktiv link som funker da er du snill....
Takk :d
men har dere noe opplevelser dere vil dele eller noe info om mose/planting i akvarium?
tjaff. enkelte moser gror seg inn i hverandre hvis man har flere typer det lønner seg og ha reker. men det spørs på hvilke fisk du har igjen(enkelte fisk eter reker)
Takk :d
Jeg har noen guppyer og 2 sanne punnfisker ( tror de starter på c eller noe sant) og 5 khuliål :d

Hvorfor er det bra med reker?
reker eter bort all dritten og lorten i sanda/grusen og rundt om kring i akvariet. det beste er kirsebærreker.
Tusen takk!
Nå vet jeg hva dyr jeg trenger :P

Men hvilken mose og underlag er besT?
hvilken mose som er best går vel ut ifra hva du vil ha. feks eg har i 160l javamose og gaffel mose. største irritasjonen min der er at gaffel mosen vokser inn i javamosen. så det ser ut som javamosen har blitt knæsh grønn. men dette må passes på slik at javamosen ikke kvæles. jeg bruker sand i alle mine kar.(biltema sand) synes det er finest og det er det som er billigst i lengden
:d
Hvordan ser biltema sanden ut? er det laget til akvarium?
søk på biltema sand her inne så popper det opp bilder tenker jeg. ja. men husk at hvis du skal ha den så må du ikke ta feil av den og blåsesanda biltema sanda er så rein at den trengs nesten ikke og skyldes engang. utrolig praktisk sand
Tusen takk for hjelpen!
Tusen takk for all hjelpen!

Håper det går bra med prosjektet mitt
intet problem. bare og rope ut om du trenger hjelp med noe mere
:d
Takk igjen

Jeg tar kontakt om det er noe jeg lurer på

mvh Anders
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap