Småfisk til 20 liter

hei starter opp en 20 liter for øyeblikket og har bestemt meg for kirsebær reker, men jeg tenker at det hadde hvært kos med noen små fisker det hadde vært fint om de var litt vanlige
på forhånd takk.
Inaktiv bruker
Du vil ikke få noen fisk til å trives i så lite som 20 liter, uansett hvor små fisk du har. Å ha fisk i et så lite akvarium er dyreplageri. Men, det eneste jeg kan komme på som kanskje kunne gått i 20 liter er kampfisk. Problemet med kampfisk er at den gjerne spiser rekene, elle rettere sagt dreper dem. Jeg har ikke sett den spise noen, men min kampfisk tok en reke i ny og ne. Har man mange nok reker gjør ikke dette noe, da de formerer seg så raskt. Nå har jeg alt for mange reker i mine egne akvarier og burde hatt noen fisk som liker reker der. Men, jeg har bare maller og kuhliiål, og de tar ikke reker.
Dvergtannkarper går fint, boraras arter også. Gjorde et enkelt søk i basen som ga disse treffene. Vel og merke vil jo noen av de spise reker, men de førstnevnte gjør ikke det.
Endlers levendeføder!
!Hei! Endlers levendeføder vil fungere fint
eplesnegler også
eller noeheterandria elegans - lev føder. Litt vanskelig å få tak i, men jeg har hatt den arten tideligere!! spiser ikke reker.
Tilfeldig bekjentskap
© Leif Flister
Reklame for plussmedlemskap