Pei Pei svømmer nå i en tilitersbøtte med vann for å komme til hektene igjen etter turen på badegulvet.. da jeg plukka henne opp var hun helt knusk tørr på finnene og rimelig tørka.. jeg tenkte at, jaja.. hvorfor ikke prøve å ha litt vann på henne i det minste... jeg er jo så glad i henne.. etter sikkert fem minutter under en myk vannstråle begynte gjellene å gå.. jeg tenkte at det var nok bare spasmer.. tappa litt vann i vasken, gned støvet av finnene og lot myk stråle massere buken og litt over gjeller og ansikt.. så begynte finnene smått å gå.. fra å ligge skjevt svømte hun nå som en fisk skal svømme... jeg ble halvsnål og tenkte HERREGUUD!! lever hun?? jessda... fylte litt grus i tilitersbøtta jeg bruker til å skifte vann med, satte oppi en liten pumpe og henta vann fra det andre karret.. svømte litt skjevt til å begynne med, men retta seg fort opp, og suser nå litt rundt... kommer mer og mer til hektene!! jøje meg.. håper hun overlever nå da.. krysser fingrene alt fungerer som det skal utvendig iallefall