Hvilket fôr skal jeg bruke til guppy yngel?

hei!
men hvorfor står det på esken til eneren "til eggleggende fisk" og på toeren står det "til levendefødende fisk"? Jeg blir helt forvirret. De er 1 uke gamle de ynglene jeg skal få. Det er gyppier. Kan du skrive hvilket for jeg skal velge svar meg så fort som mulight

det er snakk om Liquifry 1 og 2 jeg vet ikke hvilket HJELPPPPPP
Guppy føder levende unger, som du kanskje har oppdaget ettersom du har yngel nå. De skal da ha Liquifry2 som altså er beregnet på yngelen til levendefødene fisk.
han skal få ynglene av noen andre, ikke hannes egne guppyer som har føda dem, men ja levendefødere, får kjøpt sån pulverisert flakfor som er fint til små munner, i nød kan du pulverisere vandelig flakfor viss du ikke har slik boks med yngelmat
Hei
som skrives over her, knus flakfor..det holder.
Hei
TetraMinBaby er for all yngel under 1 cm
Jeg mener Artemia er det beste til yngel vis de skal bli store og friske. Vis du har vanlig flakfor kan du bare knuse det i VELDIG små biter istedenfor å kjøpe Tetramin baby og sånn som koster 50-60 kroner.
Hei

vi har kun knust flak-fòr til våre guppy-yngler, og det går jo helt flott, de vokser og ingen har dødd enda.... de eldste der er snart klar for å settes inn i storkaret...
Tilfeldig bekjentskap
© Arnt Olav Vullum
Reklame for plussmedlemskap