Noen som har erfaring med dette filteret?

Plussmedlem
Så du linket til det nest minste filteret.
Har ca ett års erfaring med 3338 som er største versjonen. Ikke noe negativt for min del. Jeg kjører dette i en Trigon 190 og er fornøyd.

Meen... Ser du linker til Dahls som oppgir 995.- for nest minste versjonen.. Tropehagen tar 1019.- for 3338, altså den største...
Jeg gav 795 for 3337 altså modellen mellom, denne har jeg i 250 literen min, funker fjell, stillegående og alt i alt en meget god pumpe til en hyggelig pris, det er selvsagt ikke noen eheim, men den er bra nok etter min mening...
ok, han anbefalte Am-Top 3336 til mitt 160L, fikk mail idag.
får filtermasse med på kjøpet så blir ikke så veldig dyrt da.
Filtermasse
Thomas Føhr
ok, han anbefalte Am-Top 3336 til mitt 160L, fikk mail idag. får filtermasse med på kjøpet så blir ikke så veldig dyrt da.



Filtermasse er alltid med i Am top sine utvendige filter, slanger og alt. Bare og koble opp. Tropehagen Zoo har gode priser
Om du leser nederst på siden til Tropehagen står det at filtermatriale ikke er inkludert.
Stig T
Om du leser nederst på siden til Tropehagen står det at filtermatriale ikke er inkludert.


prøvde med sand fra flere plasser i lakselva, var så mye leire i den at det ble håpløst å få fjernet alt.
Det var jo synd, men jeg har sett grovere sand lengere oppe i elven. Men det er vel ikke rette årstiden, jeg skal prøve den sanden til sommeren, da jeg synes den har en fin farge, regner med en del vasking.
ja trur jeg vet om den rette plassen å hente sand men må dra dit med kano. skal sjekke til sommeren
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap