Yes yes yes!! endelig lek på l144 :d

YES!!!!! endelig fant de ut at det gikk ann å parre seg har hatt disse i 1 år i februar, kjøpte yngel fra forskjellige steder så det ikke skulle bli innavl. har 4 hanner og 3 hunner er den største hannen som er faren men vet ikke hvem av hunnene som er morra. ettersom dette er første gang de leker så har jeg ikke så veldig store forhåpninger at det blir så mange som klekker, men da er de hvertfall i gang
tusen takk skulle egentilig kjøpe noen flere fisker på lørdag men det blir utsatt nå, vil ikke at noen skal gomse yngel så får se om ca 3-4 dager hvor mye liv det er i hula, krysser fingre og tær for at det skal gå bra
måtte kjøpe påfyll av malletabletter i dag gitt, så det begynte å bli tomt i går å det nytter ikke når man venter en haug med sultene småtasser hannen holdt seg i hula når jeg slapp oppi litt mat hvertfall
Kjempe moro
Gratulerer

Venter selv på lek blant mine L-144. Også jeg har kjøpt fra 3 forskjellige selgere nettop for å ikke få innalv:P

Det har ikke skjedd noe enda hos meg

Men det jeg kan trøste meg med er att jeg har Albino-ancistrus yngel
Og vanlig ancistrus i hullene nå
Gratulerer! Veldig glad på din vegne! Kjøp litt squash å ha i karet etter hvert og!

Blir glad når jeg leser ting som det her.
afrim: da har du noe å se frem til hvertfall utrolig gøy å endelig få lek. Men du har da litt å syselsette deg med frem til du får lek på de juventus: det har jeg gitt de hele tiden så det ligger i kjøleskapet hele video
I dag er det masse små haler som spreller utenfor egget må ta en kikk om morran og kvelden for å se at alt står bra til, ellers holder jeg meg unna akvariet mest mulig.
:p
Har nok å gjøre for å si det mildt:P

Har en 250L/180L/180L/60L/55L å passe på hver dag

Hvor mange antar du att du har fått sånn ca?

Hilsen Afrim
L-144
dem er kansje ikke veldig store enda så kommer nok rundt 20 yngel kanjse..jeg har et par her å hannen er 11cm å hua nermere 10 cm de for 40-50 hver gang
L-144
prøv å ha lav vannstand i et par uker så fyll på med kaldt vann det gjør susen
:o
Kristian Bjørn Hagen
dem er kansje ikke veldig store enda så kommer nok rundt 20 yngel kanjse..jeg har et par her å hannen er 11cm å hua nermere 10 cm de for 40-50 hver gang

40-50stk om gangen:P Dæven det er mange hehe

Jeg venter på att mine L-144 skal få ut fingern og begynne å leke

Hannen er hele tiden inne i hullen sin har ikke lagt merke til alle de babes'a der ute:P Late f***

ser ut som det er mellom 20-30 stk inni der. dette med lav vannstand kan nok stemme for hadde skilpadde oppi der med de og da var bare halve akvariet med vann, men kvittet meg med den å fylte opp akvariet så gikk det ikke mere enn 1 uke faktisk, har ikke tenkt over dette selv
Fikk borti 30stk selv for ett par uker siden. Har hatt de siden i sommer, men begynte ikke før jeg hadde vannbytte hver dag. Byttet ikke mer enn 30liter i 375litern hver dag, men da satte de i gang.
her er bilde av hannen som vokter hula si [External Image]
Idag tidlig lå det L144 egg i hulen min igjen også. 2 kull på 3 uker. hehe.
så artig da hørt de er produktive når de først setter i gang
Ville det vært lurt å fjærne neon tetra og kakadue ciklidene (ungfisk) for regner med at de vil prøve å spise opp yngelen! neoen tetra har robbet meg for kakadue yngel før!!!
Har 110 kardinaltetraer oppi karet med mine de viser ikke intresse for yngelen. Har masse yngel overalt så tror ikke det blir borte så mange. Men har mye røtter å gjeme seg i da.
Er mer skeptisk til Sebra danioene jeg har oppi der som begynner å nærme seg 4cm i lengde alt. hehe

Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap