Platy

Er det normalt at platy har lang avføring som henger etter dem? Ser ut som brune eller rosa pølser...fiskene mine driver og dør, så jeg prøver å finne ut hvorfor.
Platy har en del avføring ja, kommer litt ann på menge for de får også, men alle mine har mega-lange som henger etter dem til tider.
Helt normalt, ingen ting å bekymre seg over
Hvor lenge har du hatt akvariumet ditt? Hvor stort er det? Har du målt nitrit verdiene der?? Kan være forgiftning skjønner du.

Litt mer info vil gi oss andre større mulighet til å hjelpe deg å finne årsaken til fiskedød
Platy
har hatt akvarie i 5-6 mnd, har fått målt nitritt noen ganger men ikke hatt noe utslag. har derimot hatt mye problemer med lav kh, og det er de gamle fiskene som dør...de som jeg kjøpte i butikken. De jeg har fått fra egen avl ser ut til å klare seg bra, bortsett fra at noen av yngelen har sånn knekk på ryggen.
Hva slags type fisk er det som dør? Eller har du kun Platy?
Svar
Hadde opprinnelig seks platy og tre ancistrus. I dag døde den siste ancistrusen, og den siste av de gamle platyene ser ut til å bikke over any time. Akvariet er forresten 60 l.
Tilfeldig bekjentskap
© MC Darup
Reklame for plussmedlemskap