Storauksjon! Nordseter skole lørdag 29.januar kl. 11! (Oslo Akvarieklubb)

Oslo Akvarieklubb inviterer igjen til vinterens høydepunkt; STORAUKSJON!

Vi forventer fullt hus og stormende jubel. Det blir flere hundre besøkende, antakelig en rundt 800 forskjellige objekter så her er det store muligheter til å få tak i nye og spennende ting, og ikke minst om du har noe å selge så treffer du her enormt mange potensielle kjøpere.

Datoen er lørdag 29. januar og auksjonen starter kl. 11!

[URL=/kalender_item.cfm?id=2119]>> Les mer[/URL]
Mange her som tar turen? Fortell gjerne litt om hva dere evt. tar med av spennende salgsobjekter så trekker du kanskje de riktige kjøperne til dine objekter!
Må skylde på togene nå. Hadde en sluppet overnatting der nede, hadde det vært høyaktuelt å tatt seg en tur.
er det sånn at man må være medlem for å komme?
Pål Laumann
Må skylde på togene nå. Hadde en sluppet overnatting der nede, hadde det vært høyaktuelt å tatt seg en tur.

Kan du ikke bare dra hjem tidligere?

Man trenger ikke å være medlem og alle er like velkomne. Annbefaler deg å dra ditt. Kan komme mye snadder. Så ikke vær redd for å by. Ingen som biter!
Synd at Oslo-auksjonene er på lørdager, og alltid de lørdagene jeg jobber! Skulle gjerne tatt turen, men får ikke skaffet meg fri.
har skikkelig lyst da jeg ikke bor så altfor langt unna ser utrolig spennende ut.
juventus
Kan du ikke bare dra hjem tidligere? Man trenger ikke å være medlem og alle er like velkomne. Annbefaler deg å dra ditt. Kan komme mye snadder. Så ikke vær redd for å by. Ingen som biter!

Hadde det bare vært så enkelt. Enten overnatting i etterkant, eller nå et tog nordover igjen klokka 14.37. Og det blir alt for dårlig tid.
Jeg gleder meg til auksjon igjen, det er en kjempeålreit lørdagsaktivitet

Vi tar med oss noe fisk og planter, det begynner å bli litt overfylt her og vi må lage plass til andre arter

- Corydoras venezuelanus, leksgruppe
- Corydoras sp. CW009 green lazer, leksgruppe + ungfisk

- Hypancistrus contradens, yngel
- Dekeyseria sp. L052
- Ancistrus sp. oppdrettsvariant "super rot", lekspar + yngel

- Poecilia wingei med lokasjon: Cariaco, Paria Peninsula Sucre, Venezuela

Planter:
Blyxa japonica
Hydrocotyle leucocephala
Limnophila sessiliflora
Myriophyllum mattogrossense
Riccia fluitans
Plussmedlem
Åh, hørtes fristende ut! Kommer sikkert mange lekre coryer dit ja.. Kanskje jeg må prøve å ta meg en tur i år, altså.. bare jeg klarer å dra med mamma eller pappa! (jeg kan jo ikke kjøre). :P

Så hvis jeg skal, gleder jeg meg sykt.. det er et stort ønske å komme på auksjon nå!
Har planlagt å dit
planen er at jeg å kjæringa ska dit for har aldri vært på sånn før så må vel dit en tur hvis alt går etter planen er jo liksom ikke så langt fra trøndelag å dit 8 timer kjøring så
stiajo
planen er at jeg å kjæringa ska dit for har aldri vært på sånn før så må vel dit en tur hvis alt går etter planen er jo liksom ikke så langt fra trøndelag å dit 8 timer kjøring så:-D

hehe. bare en liten svipp tur liksom.
ja i grunn så e d det kjører den strekningen flere ganger i uka jeg så det er ikke noe problem nei(kjører langtransport så)
ja da er det ikke lange strekningen når du kjører lastebil

stiajo
ja i grunn så e d det kjører den strekningen flere ganger i uka jeg så det er ikke noe problem nei(kjører langtransport så)

Da hadde det passet godt med en levering i Oslo Fredag. Og bagasje plass hjem igjen blir heller ingen problem.:o)
hehe har tengt å ta meg fri den hælga å kjøre privat bilen ned over må ut å lufte bmwn en tur å går ikke bare å kjøre scania vettu...
Er det noen som skal ha med seg pelettciklider, golden, red zebra, L168, L137 eller L144?
Noen som kunne tenkt seg gjellemarksfri discusyngel, har et kull født 11.12.2010 som da vil være rundt 5 cm. Legger ved bilde av foreldre og søsken av disse født 25.11.10:
Jeg tar turen bort og er interessert i mallehuler, røtter, uvanlige dekorstein, L134, L200, Boliviansk sommerfuglciklide og muligens reker.
Jag tänkte komma och tar då med mig bland annat:

Fisk:
Poecilia Salvatoris "Rio Guango"
Limia tridens
Röd svärdbärare
Guppy "Japan blue"
Sebrafisk
Mel. auratus
Ps. acei
Scalare
C. aeneus "Guldsöm"

Räkor: