Er dette en crown tail?

Var innom 2 dyrebutikker idag og fikk se en nydelig crown tail(noe jeg har ønsket meg i lenger tid) og det enda jo såklart i at den måtte jeg jo ha, så jeg sier til den ansatte i butikken at jeg ville ha den ct hannen, men nei? de hadde ikke noen ct? joda sa jeg, det er jo den nest borterst der, å nei det var bare en hanne som ikke blåste seg skikkelig opp? har jeg missfortått så mye?
Nei da.
Her er det kun den personen i butikken som har missforstått om du spør meg, for denne er skummelt lik min CT, eneste som er forskjell er fargene. Så du har nok helt rett her i at dette er en CT.
splendens fan
Her er det kun den personen i butikken som har missforstått om du spør meg, for denne er skummelt lik min CT, eneste som er forskjell er fargene. Så du har nok helt rett her i at dette er en CT.

Var det jeg trodde
Hei
kanskje du kan gå inn å se på aquabid.com for der selge de alle type kampfiske og utrolig fint
Fult mulig butikkansatte kun er kjent med Betta navnet, og ikke "haletypene" innenfor. Kanskje hun trodde Crowntail, halfmoon osv var andre "arter"...

Uansett hva hun trodde, fisken du har bilde av er en CT
Tilfeldig bekjentskap
© Anita Winsnes
Reklame for plussmedlemskap