- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Medlemsmøte i trondheim akvarieklubb
Medlemsmøte i trondheim akvarieklubb
Postet 21.01.11 kl 22:31
Postet 22.01.11 kl 00:40
heisann...
kan noen i trondheim akvarieklubb skrive litt om hva som skjer på møtene der ?
var på møter sammen med pappa for sikkert 15 år siden. like ved tyholdt tårnet.
da var det mye folk der og mye fint på auksjonen... både fisker, planter og utstyr...
hvordan er dette nå ?
hva slags fisk / planter selges
og er det mye folk der ??
vurderer og ta meg en tur å se hva det går ut på...
men litt greit å vite litt hva som skjer og hva slags ting som selges ( med tanke på hvor mye cash en skal ta med )
Lasse
kan noen i trondheim akvarieklubb skrive litt om hva som skjer på møtene der ?
var på møter sammen med pappa for sikkert 15 år siden. like ved tyholdt tårnet.
da var det mye folk der og mye fint på auksjonen... både fisker, planter og utstyr...
hvordan er dette nå ?
hva slags fisk / planter selges
og er det mye folk der ??
vurderer og ta meg en tur å se hva det går ut på...
men litt greit å vite litt hva som skjer og hva slags ting som selges ( med tanke på hvor mye cash en skal ta med )
Lasse
Postet 04.03.11 kl 22:28
Postet 05.03.11 kl 00:19
Postet 05.03.11 kl 00:24
Postet 09.03.11 kl 21:39
Postet 13.03.11 kl 22:24
ser mange andre akvarieklubber kjører på med info om neste møte og auksjoner..
hadde det ikke vært flott med en tråd her inne som het TRONDHEIM AKVARIEKLUBB?
der det blir oppdatert når og hvor og eventuelt hva som skjer der ?
tenker da på å verve eventuelt nye medlemmer..
snakker litt for meg selv her nå og ser at hjemmesiden til trondheim akvarieklubb ikke blir oppdatert så ofte ?
mulig det er lettere å få nye medlemmer på møter om de ser at det er litt liv rundt klubben..
jeg er iallefall her inne på forumet og sjekker nesten hver dag..
så jeg hadde med glede sett at noen i trondheim akvarieklubb hadde fikset en slik tråd..
der det er mulig å skrive hva du tar med på en auksjon eller et ønske om hva du kunne tengt deg å kjøpe...
tror det er mange som har fisk og utstyr de kan selge som de ikke tenker på å ta med seg på en auksjon...
bare en tanke fra meg altså...
noen som er enige i trøndelag eller ???
hadde det ikke vært flott med en tråd her inne som het TRONDHEIM AKVARIEKLUBB?
der det blir oppdatert når og hvor og eventuelt hva som skjer der ?
tenker da på å verve eventuelt nye medlemmer..
snakker litt for meg selv her nå og ser at hjemmesiden til trondheim akvarieklubb ikke blir oppdatert så ofte ?
mulig det er lettere å få nye medlemmer på møter om de ser at det er litt liv rundt klubben..
jeg er iallefall her inne på forumet og sjekker nesten hver dag..
så jeg hadde med glede sett at noen i trondheim akvarieklubb hadde fikset en slik tråd..
der det er mulig å skrive hva du tar med på en auksjon eller et ønske om hva du kunne tengt deg å kjøpe...
tror det er mange som har fisk og utstyr de kan selge som de ikke tenker på å ta med seg på en auksjon...
bare en tanke fra meg altså...
noen som er enige i trøndelag eller ???
Postet 21.03.11 kl 20:28
Postet 21.03.11 kl 23:24
Postet 25.03.11 kl 21:28
Postet 19.04.11 kl 18:48
Postet 19.04.11 kl 19:10
Postet 19.04.11 kl 21:01
Postet 19.04.11 kl 21:24
Postet 19.04.11 kl 22:16
Postet 19.04.11 kl 22:40
54 l
Tar me et 54l akvarium med heldekkende lysskjerm, 1 sverdplante bl.a.
Sissimor, vi kan hente deg på tirsdag og har fortsatt 1 ledig plass i bilen.
ta kontakt på: 905 54 851
Sissimor, vi kan hente deg på tirsdag og har fortsatt 1 ledig plass i bilen.
ta kontakt på: 905 54 851
Postet 19.04.11 kl 22:47
Endret: 19.04.11 kl 22:48
siandeohr: Er det noen sjanse for at du tar med deg noe levendefor? Jeg har en bunke sultne killier som nok ville syntes det var toppers:) De har stor kjeft, jeg vet ikek hva du har av rusk og rask?
Jeg har springhaler, killiene jakter på overflaten gjør de ikke? Så det skulle være perfekt, svært lett å holde samt at de er luktfrie noe som ikke er en ubetydelig fordel.
Har også dafnier som er noe mer styr å holde, men usedvanlig godt for for alle fisk fra de minste tetraer til storvokste ciklider.
Mikroorm er noe enhver akvarist må ha, men jeg er usikker på om det blir for smått til å være spesielt intressant for killiene dine?
Postet 20.04.11 kl 21:00
ohrJeg har springhaler, killiene jakter på overflaten gjør de ikke? Så det skulle være perfekt, svært lett å holde samt at de er luktfrie noe som ikke er en ubetydelig fordel. Har også dafnier som er noe mer styr å holde, men usedvanlig godt for for alle fisk fra de minste tetraer til storvokste ciklider. Mikroorm er noe enhver akvarist må ha, men jeg er usikker på om det blir for smått til å være spesielt intressant for killiene dine?
Jeg vil ihvertfall gjerne ha både mikroorm og dafnier! Så bare ta med om du har ;D
Esox: Tusen takk for tilbudet, men det er meninga jeg skal sitte på med Petter.
Postet 20.04.11 kl 21:12
Endret: 20.04.11 kl 21:13
ohrJeg har springhaler, killiene jakter på overflaten gjør de ikke? Så det skulle være perfekt, svært lett å holde samt at de er luktfrie noe som ikke er en ubetydelig fordel. Har også dafnier som er noe mer styr å holde, men usedvanlig godt for for alle fisk fra de minste tetraer til storvokste ciklider. Mikroorm er noe enhver akvarist må ha, men jeg er usikker på om det blir for smått til å være spesielt intressant for killiene dine?
I første omgang så må jeg nok nøye meg med å bare kjøpe litt ekstra snop en gang i blant, prøver jeg meg på å holde noe som helst mer av akvarierelaterte ting så tror jeg samboeren min går på veggen og begynner å frityrsteke fisk. Prøvde å få lurt inn noe mikrorm her etter jul, men det ble mye mer bråk enn det var verdt.
Killiene er veldig aktive i overflaten, De ligger og vaker en cm under klare for å hoppe opp etter fluer som flyr over vannet, så da stemmer vi for springhaler. Men jeg har jo noen nusselige coryer som gjerne kan få litt god mat, da er kanskje dafnier bedre? Hvis springhaler er overfladyr så er det vel ikke saken for cory?
Postet 21.04.11 kl 04:26