Medlemsmøte i trondheim akvarieklubb

Da er det klart for årets første møte, som vanlig den siste tirsdagen i måneden klokken 19. Se link for veibeskrivelse:

Det blir som vanlig: tema, auksjon, loddsalg og masse akvarieprat.

Vel møtt til gamle og nye medlemmer hilsen styret.
Skal bli arti!

Er det noen som kjører forbi Rosendal på veien, og har plass til lille meg? Håpløst å komme seg dit uten bil, for busstidene er ikke samarbeidsvillige...
heisann...

kan noen i trondheim akvarieklubb skrive litt om hva som skjer på møtene der ?
var på møter sammen med pappa for sikkert 15 år siden. like ved tyholdt tårnet.
da var det mye folk der og mye fint på auksjonen... både fisker, planter og utstyr...

hvordan er dette nå ?
hva slags fisk / planter selges
og er det mye folk der ??

vurderer og ta meg en tur å se hva det går ut på...
men litt greit å vite litt hva som skjer og hva slags ting som selges ( med tanke på hvor mye cash en skal ta med )

Lasse
Ser ut som det er ganske likt som før da

Mye trivelige folk, og trivelig prat. Et lite foredrag hver gang, utlodning og auksjon. Varierer veldig hva som kommer på auksjonene, men både fisk, planter og div dukker opp.

Syns absolutt du skal ta deg en tur. Og ta med en del cash for sikkerhetsskyld ;D
hmmm... tror jeg må ta meg en tur da ja... alltid spennende med auksjoner da... hihi..
er det mange fra stjørdal som bruker å komme på disse møtene ???
var inne på trondheim akvarieklubb sine hjemmesider nå.... blir de oppdatert ??
står at det er 352 dager til neste møte ??
noen som vet noe om det ??
har lyst til å være med på et møte og se hvordan det er...

litt fint å vite dato og klokkeslett....
ser mange andre akvarieklubber kjører på med info om neste møte og auksjoner..
hadde det ikke vært flott med en tråd her inne som het TRONDHEIM AKVARIEKLUBB?
der det blir oppdatert når og hvor og eventuelt hva som skjer der ?

tenker da på å verve eventuelt nye medlemmer..

snakker litt for meg selv her nå og ser at hjemmesiden til trondheim akvarieklubb ikke blir oppdatert så ofte ?

mulig det er lettere å få nye medlemmer på møter om de ser at det er litt liv rundt klubben..

jeg er iallefall her inne på forumet og sjekker nesten hver dag..

så jeg hadde med glede sett at noen i trondheim akvarieklubb hadde fikset en slik tråd..

der det er mulig å skrive hva du tar med på en auksjon eller et ønske om hva du kunne tengt deg å kjøpe...
tror det er mange som har fisk og utstyr de kan selge som de ikke tenker på å ta med seg på en auksjon...

bare en tanke fra meg altså...
noen som er enige i trøndelag eller ???
Må vel si meg enig med deg i dette, hadde vært lurt.

Møtene er ihvertfall siste tirsdag hver mnd. Kl 19.00 på Brundalen barneskole. Anbefaler alle som kan å komme! Har hatt stor glede av møtene selv, og så kan en lære mye nytt ;D
snart møte! mange som skal ivei ??

HVA skal DU ta med til auksjonen ?
nytt møte snart...

æ ska meld mæ inn i klubben da...

nån fler som ska på møtet ??
Bra tiltak, du får ta kontakt med meg på møtet så skal vi ordne innmelding.

Satser på å få tid til å plukke med noe til auksjonen denne gangen.
Blir vel at jeg kommer på møtet denne gangen også =)
Håper det kommer litt til auksjonen også =)

Mvh Petter
jeg tar med meg noen skiferhuler tenker jeg...

noen andre som vet hva de har planer om å ta med ??
ohr: Er det noen sjanse for at du tar med deg noe levendefor? Jeg har en bunke sultne killier som nok ville syntes det var toppers De har stor kjeft, jeg vet ikek hva du har av rusk og rask?
54 l
Tar me et 54l akvarium med heldekkende lysskjerm, 1 sverdplante bl.a.
Sissimor, vi kan hente deg på tirsdag og har fortsatt 1 ledig plass i bilen.

ta kontakt på: 905 54 851
siande
ohr: Er det noen sjanse for at du tar med deg noe levendefor? Jeg har en bunke sultne killier som nok ville syntes det var toppers:) De har stor kjeft, jeg vet ikek hva du har av rusk og rask?

Jeg har springhaler, killiene jakter på overflaten gjør de ikke? Så det skulle være perfekt, svært lett å holde samt at de er luktfrie noe som ikke er en ubetydelig fordel.
Har også dafnier som er noe mer styr å holde, men usedvanlig godt for for alle fisk fra de minste tetraer til storvokste ciklider.
Mikroorm er noe enhver akvarist må ha, men jeg er usikker på om det blir for smått til å være spesielt intressant for killiene dine?
ohr
Jeg har springhaler, killiene jakter på overflaten gjør de ikke? Så det skulle være perfekt, svært lett å holde samt at de er luktfrie noe som ikke er en ubetydelig fordel. Har også dafnier som er noe mer styr å holde, men usedvanlig godt for for alle fisk fra de minste tetraer til storvokste ciklider. Mikroorm er noe enhver akvarist må ha, men jeg er usikker på om det blir for smått til å være spesielt intressant for killiene dine?

Jeg vil ihvertfall gjerne ha både mikroorm og dafnier! Så bare ta med om du har ;D

Esox: Tusen takk for tilbudet, men det er meninga jeg skal sitte på med Petter.
ohr
Jeg har springhaler, killiene jakter på overflaten gjør de ikke? Så det skulle være perfekt, svært lett å holde samt at de er luktfrie noe som ikke er en ubetydelig fordel. Har også dafnier som er noe mer styr å holde, men usedvanlig godt for for alle fisk fra de minste tetraer til storvokste ciklider. Mikroorm er noe enhver akvarist må ha, men jeg er usikker på om det blir for smått til å være spesielt intressant for killiene dine?

I første omgang så må jeg nok nøye meg med å bare kjøpe litt ekstra snop en gang i blant, prøver jeg meg på å holde noe som helst mer av akvarierelaterte ting så tror jeg samboeren min går på veggen og begynner å frityrsteke fisk. Prøvde å få lurt inn noe mikrorm her etter jul, men det ble mye mer bråk enn det var verdt.

Killiene er veldig aktive i overflaten, De ligger og vaker en cm under klare for å hoppe opp etter fluer som flyr over vannet, så da stemmer vi for springhaler. Men jeg har jo noen nusselige coryer som gjerne kan få litt god mat, da er kanskje dafnier bedre? Hvis springhaler er overfladyr så er det vel ikke saken for cory?
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap