Jeg vil gjerne se.. (guppy)

Jeg vil gjerne se din/e fineste guppy/er

Jeg kan starte med mine Disse to er de jeg synes er penest av de jeg har foreløpig. Er ikke så lett å få frem fargen på bildene, men men

Den ene er gul og rød og den andre er fiolett
Tja tja.. får håpe jeg får til å legge inn bilde nå! To av hannene mine. Den mørkeste er blå, ikke helt enkelt å ta bilder nei.
Inaktiv bruker
her er far`s lille guppy. og vi er veldig glad i ham selv om han ikke er slik som alle andre. jada lille nussebusse

http://widget.slide.com
Er ikke det der en slørhale? Mtp finnene.. bilder fra siden? For en pussig fyr.
Inaktiv bruker
Samba
Jeg vil gjerne se din/e fineste guppy/er :) Jeg kan starte med mine :) Disse to er de jeg synes er penest av de jeg har foreløpig. Er ikke så lett å få frem fargen på bildene, men men :) Den ene er gul og rød og den andre er fiolett :)


fine guppyer
Inaktiv bruker
Amanthea
Tja tja.. får håpe jeg får til å legge inn bilde nå! To av hannene mine. Den mørkeste er blå, ikke helt enkelt å ta bilder nei. :)


Kjempefine farger på disse!
Her er noen av mine :)
litt vanskelig og se , vannet er litt grønt enda
her er minXD flotte guppyer forresten Samba!
To til av mine karer. Har et kar med kun hannguppy+div bunnfisk i. VELDIG dekorativt. Har et par litt mer "kjedelige" klassiske guppy (en knallrød og en sort med rødt slør), men de gjør seg godt i den store sammenhengen. Er helt på knærne etter de litt mer spesielle da.
Får jeg lov å legge inn bilde av en guppy som ikke er min? Så denne i et utstillingsakvarium i Sverige for litt siden. Fantastisk flott. Muligens en endlers-variant?

Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap