- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Dyrebutikk trondheim
Dyrebutikk trondheim
Har søkt litt på forumet å fant en del ang div butikker i trondheim
Men det var en del fra noen år tilbake siden
Er det noen her som har noen forslag som er verdt å besøke.
Tenker da opp mot L-maller og cory.
Søkte litt på dem som jeg fant, men butikker kan jo være lagt ned evnt startet opp andre plasser.
Men det var en del fra noen år tilbake siden
Er det noen her som har noen forslag som er verdt å besøke.
Tenker da opp mot L-maller og cory.
Søkte litt på dem som jeg fant, men butikker kan jo være lagt ned evnt startet opp andre plasser.
Postet 03.03.11 kl 11:26
Postet 03.03.11 kl 11:57
Postet 03.03.11 kl 13:52
Postet 03.03.11 kl 16:22
skulle til å spørre om noen visste om steder i Trondheim som selger sand (ikke grus) jeg kan bruke i akvarium, tenkte det var på tide jeg slo meg med på den bølgen og prøvde det ut. Fra hva jeg har lest tidligere så er det biltema folk handler sanden sin på, dog biltema i Trondheim ligger jo borte på tiller, slitsomt for noen uten bil :P
Selger de noe egnet sand borte på Tam Lade f.eks?
Selger de noe egnet sand borte på Tam Lade f.eks?
Postet 03.03.11 kl 17:39
Postet 03.03.11 kl 19:50
Nå er det vel og merke 3 år siden jeg bodde i Trondheim, men Akvasia på Tillertorget hadde til tider en del spennende L-maller - og det samme med Tropehagen Zoo på City Syd et steinkast unna Tillertorget. Begge stedene hadde iallefall en del ansatte som jobbet der som hadde interesse og god kunnskap om maller.
Det var også en dyrebutikk i nederste etasje/kjelleren på Byhaven i Trondheim sentrum som til tider hadde en del spennende maller inne. Jeg tror det har blitt en del av kjeden Tropehagen Zoo også.
Det var også en dyrebutikk i nederste etasje/kjelleren på Byhaven i Trondheim sentrum som til tider hadde en del spennende maller inne. Jeg tror det har blitt en del av kjeden Tropehagen Zoo også.
Postet 03.03.11 kl 23:33
Postet 04.12.11 kl 23:15
Endret: 04.12.11 kl 23:28
Vet ikke om jeg skal lage en ny tråd eller ikke - så jeg skriver bare her..
Bor selv ikke i Trondheim, men mamman min og typen hennes skal kanskje kjøre gjennom Trondheim nærmere jul, og tenkte kanskje de kunne skaffe meg noen rødmmunnstetraer og/eller kardinaltetraer når de nå var der..
- noen som vet hvilke butikker som selger rødmunner ihvertfall, men kanskje også kardinaler? Og pris? Tror dere dyrebutikkene der er såpass hjelpsomme at jeg kan sende de en epost og høre om jeg kan legge av fiskene om det blir aktuelt osv. Hmm.
Bor selv ikke i Trondheim, men mamman min og typen hennes skal kanskje kjøre gjennom Trondheim nærmere jul, og tenkte kanskje de kunne skaffe meg noen rødmmunnstetraer og/eller kardinaltetraer når de nå var der..
- noen som vet hvilke butikker som selger rødmunner ihvertfall, men kanskje også kardinaler? Og pris? Tror dere dyrebutikkene der er såpass hjelpsomme at jeg kan sende de en epost og høre om jeg kan legge av fiskene om det blir aktuelt osv. Hmm.
Postet 07.12.11 kl 20:10
Postet 07.12.11 kl 21:01
Postet 07.12.11 kl 22:15
Biltema sand
Det har jo kommet Biltema-butikk på Lade arena å nå...
Postet 08.12.12 kl 21:58