Sorter ut

Hallo

Jeg røver meg igjen. er det en person der ute helst fra hadeland som kan hjelpe meg å sotere malqwi. Jeg har et kjempe har mange forskjelige arter. Det begynner å bli trengt å da begynner båket. Sist var det noen som sa ta bilder å send inn, det tror jeg fungener dårlig.
Dekker alle utgifter du måtte ha.

Hei.
Kan nok ikke komme hjem til deg, men på bildet du viser tror jeg du har noen Pseudotropheus Acei Ngara. Det er de mørke med hvitt på halen, midt på bildet. Hannene av denne sorten er litt mørkere enn hunnene. Hunnene er grå mens hannene kan slå over i mørk blå. De gule kan se ut som Golden, i hvert fall den hvor en skimter noen svart på finnene. Men det er et uklart bilde og litt vanskelig å se.
+++
skal prøve å ta noen klarere bilde. Men jeg får ikke til å ta klare bilder 2 av 50 har snart prøvd alt.

mvh
jojj
Jeg er enig med fjelltorsk her om at d nok er golden og acei du har.Den gulaktige til venstre i bilde kan jo være så mangt men d kan se ut som en aulnocara baenschi feks eller et par andre jeg har sett som jeg ikke husker navnet på selvfølgelig.Mulig jeg kommer på d Men et bedre bilde av denne hadde vært fint.D er nok ganske mange her med bedre kunnskap enn meg på dette vil jeg tru.
Ser du også har en hanne av Melanochromis auratus (hvis ikke bildet lurer meg).
D var navnet jeg tenkte på ja
Bilder
Hei alle sammen.
Jeg skal prøve å ta bedre bilder når jeg kommer hjem.
Tusen takk for hjelpen så lenge.

Mvh
jojj
Tilfeldig bekjentskap
© Kenneth Olsen
Reklame for plussmedlemskap