- Hjem
- Forum
- Malawi / Tanganyika / Victoria
- Hvilken malawi har jeg?
Hvilken malawi har jeg?
Mulig denne tråden skulle vært startet i identifikasjon, men jeg tar den her!
Jeg har to typer Malawi, og jeg aner ikke hva for sort det er.. eller, jeg har mistanke om den ene. Men jeg vil være litt mer sikker!
Så har jeg også et spørsmål om mat til disse. Hva kan jeg gi dem? Har til nå stort sett bare gitt dem flakfor av diverse sorter. Vegetarisk fòr.
Vet å styre unna kjøtt og røde mygglarver! Jeg har Diskusgranulat, dette er vel for proteinrikt? Inneholder fett står det på pakken.
Jeg har to typer Malawi, og jeg aner ikke hva for sort det er.. eller, jeg har mistanke om den ene. Men jeg vil være litt mer sikker!
Så har jeg også et spørsmål om mat til disse. Hva kan jeg gi dem? Har til nå stort sett bare gitt dem flakfor av diverse sorter. Vegetarisk fòr.
Vet å styre unna kjøtt og røde mygglarver! Jeg har Diskusgranulat, dette er vel for proteinrikt? Inneholder fett står det på pakken.
Postet 10.04.11 kl 14:47
Postet 10.04.11 kl 14:48
Postet 10.04.11 kl 14:59
Postet 10.04.11 kl 15:00
Jannike: Dette er gjetningene jeg også har gjort etter å søkt litt i basen, egentli for begge artene! Men mest sikker er jeg på de blå.
Wargtass: Jeg har ingen som er hvite, ser på bildene at noen er gule også da - så det kan være!
Mine er alle sammen gule med forskjellige mengder sort. Noen av er nesten helt sorte!
Tusen takk for svar!
Håper på videre meninger =)
Wargtass: Jeg har ingen som er hvite, ser på bildene at noen er gule også da - så det kan være!
Mine er alle sammen gule med forskjellige mengder sort. Noen av er nesten helt sorte!
Tusen takk for svar!
Håper på videre meninger =)
Postet 10.04.11 kl 15:05
Postet 10.04.11 kl 15:16
Postet 10.04.11 kl 15:23
Postet 10.04.11 kl 15:24
Postet 10.04.11 kl 16:08
Postet 14.04.11 kl 10:17
Bilde 2
Hei.
Bilde 2 er Ps.crabro. Hannen kan bli nesten helt matt svart.
Hua kan også bli noe mørkere når hun er i lek.
Mvh
Frank
http://www.tonning.info/Akvakarai45/Startside.html
Sender med et bilde av en yngel. Kullene blir store ca 70-80 stk.
Bilde 2 er Ps.crabro. Hannen kan bli nesten helt matt svart.
Hua kan også bli noe mørkere når hun er i lek.
Mvh
Frank
http://www.tonning.info/Akvakarai45/Startside.html
Sender med et bilde av en yngel. Kullene blir store ca 70-80 stk.
Postet 16.04.11 kl 00:57
Postet 24.04.11 kl 12:45