- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Akvarie uten strøm
Akvarie uten strøm
Postet 12.06.11 kl 09:58
Postet 12.06.11 kl 12:34
Og til en annen gang; ta vannbytter på filteret under strømstansen. Så lenge filteret får tilført nytt vann og oksygen med jevne mellomrom er du nærmest garantert at det klarer seg fint. Et innvendig filter ville jeg bare løftet/flyttet litt på, og fysisk byttet ut vannet på utvendig filter. Batteridrevet luftpumpe hadde vel kanskje heller ikke vært så dumt og ha i slike tilfeller
Postet 12.06.11 kl 13:33
Postet 12.06.11 kl 16:27
Endret: 12.06.11 kl 16:31
Takk.
Tusen takk for svar alle sammen. Skal sjekke ut den pumpen Halvor. Jeg har et annet spørsmål også: jeg driver å flytter mine yngler i nytt kar. Må de ha lys? Jeg har satt oppi 1 pumpe og 1 varme kolbe.+ lokk.
Postet 12.06.11 kl 18:37
valtamTusen takk for svar alle sammen. Skal sjekke ut den pumpen Halvor. Jeg har et annet spørsmål også: jeg driver å flytter mine yngler i nytt kar. Må de ha lys? Jeg har satt oppi 1 pumpe og 1 varme kolbe.+ lokk.
Jeg nevnte bare en vilkårlig Filterjeg.. det som er "viktig" er å finne ut hvor mye den trekker av strøm.. Dette var den første filter jeg fant det ut på.. så det er bare og kikke på den filter du har så finner du ut hvor lang driftstid du får med UPS`n.
Halvor
Postet 13.06.11 kl 15:16