Hva slags akvarium?

Inaktiv bruker
Hva er et tropeakvarium, brakkakvarium og selskapsakvarium? Eller lettere sagt kan dere svare med alle slags akvarium og si hva det er? ILDHALEN
Hvis du går inn på din egen profil og klikker på akvariet du har registrert, og velger Endre akvariet så får du opp Akvarieinformasjon. Der kan du velge ulike Akvarietyper og det kommer opp en beskrivelse av samtlige varianter
Inaktiv bruker
Rita revestrek!
Jeg spurte egentlig om hva de forskjellige artene av akvarium betyr, men jeg har prøvd og finne deg Rita du er utrolig du har vunnet mange medaljer og sånn!, men en ting til hvordan lager man hjemmeside?
Hva de forskjellige variantene av akvarium betyr finner du der jeg henviste deg i forrige innlegg

Hvis det er en personlig tråd/blogg du mener så finner du link til det på profilen din, se nederst til høyre Min offisielle akvarietråd.
Inaktiv bruker
Hæ?
Jeg skjønner ennå ikke!
Inaktiv bruker
Det står vel ikke hva det betyr gjør det vel?
Joda, det gjør det På bildet har jeg valgt Selskapsakvarium og da kommer denne beskrivelsen opp: "Et akvarium hvor en gjerne blander fisk og planter ifra forskjellige verdensdeler. De aller fleste private akvarier er selskapsakvarier."

Velger du f.eks Brakkvannsakvarium så kommer beskrivelsen for den type akvarium opp, så da er det bare å klikke i vei og lese beskrivelsene

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap