- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Storauksjon i Oslo lørdag 15. oktober! (Oslo Akvarieklubb)
Storauksjon i Oslo lørdag 15. oktober! (Oslo Akvarieklubb)
Oslo Akvarieklubb (OAK) inviterer til høstens storauksjon lørdag 15. oktober kl. 11.
Vi regner med en ca. 7-800 forskjellige objekter og mye spennende og sjeldne ting du aldri ser i vanlig butikk. Lokalet blir stappfullt med akvarister fra hele østlandsområdet og mange kommer enda lengre fra for å være med på dette. Muligheter for å gjøre gode kjøp, og for selgere å få lagt fram sine objekter til et stort antall kjøpere. Denne datoen bør dere holde av i kalenderen!
[URL=/kalender_item.cfm?id=2245]>> Les mer[/URL]
Vi regner med en ca. 7-800 forskjellige objekter og mye spennende og sjeldne ting du aldri ser i vanlig butikk. Lokalet blir stappfullt med akvarister fra hele østlandsområdet og mange kommer enda lengre fra for å være med på dette. Muligheter for å gjøre gode kjøp, og for selgere å få lagt fram sine objekter til et stort antall kjøpere. Denne datoen bør dere holde av i kalenderen!
[URL=/kalender_item.cfm?id=2245]>> Les mer[/URL]
Postet 01.10.11 kl 18:57
Endret: 01.10.11 kl 18:59
Postet 04.10.11 kl 17:10
Postet 04.10.11 kl 21:05
Postet 05.10.11 kl 10:31
Postet 06.10.11 kl 09:43
Postet 06.10.11 kl 12:50
Jag tänkte komma!
När får man sitt säljarnummer?
Jag kommer att ta med massor av objekt. Bland annat.
Flera lekpar med Scalarer
Corydoras aeneus både vanlig och guldsöm
Svärdbärare
Xiphophorus variatus "Tampico" En mycket ovanlig vildform av indianplaty.
Hetarandria formosa
Neohetarndria elegans
ancistrus
guldancistrus
L201
Red crystal räkor
Massor av växter
54 liters akvarium med ljusramp och massor av pumpar, värmare och andra tillbehör.
När får man sitt säljarnummer?
Jag kommer att ta med massor av objekt. Bland annat.
Flera lekpar med Scalarer
Corydoras aeneus både vanlig och guldsöm
Svärdbärare
Xiphophorus variatus "Tampico" En mycket ovanlig vildform av indianplaty.
Hetarandria formosa
Neohetarndria elegans
ancistrus
guldancistrus
L201
Red crystal räkor
Massor av växter
54 liters akvarium med ljusramp och massor av pumpar, värmare och andra tillbehör.
Postet 06.10.11 kl 16:28
Säljarnummer beställer du genom att gå in på http://www.akvarieklubb.no/ och klicka på "storauksjon" i menyraden till vänster. I texten där klickar du vidare på "veiledning for selgere" där du fyller i ett formulär längst ner. Då kommer de snart att maila ditt säljarnummer till dig. Vi ses!
Olle
Olle
Postet 07.10.11 kl 08:16
Noen bilder fra fjorårets storauksjon. Mye objekter og masse folk! Har du noen spennende objekter så er det vel få steder du treffer så mange kjøpere på én gang. Og er du kjøper, så finnes det vel knapt større utvalg noe annet sted?
Direktelink til bestilling av selgernummer her
Direktelink til bestilling av selgernummer her
Postet 07.10.11 kl 22:40
Postet 09.10.11 kl 20:14
Endret: 09.10.11 kl 20:15
Postet 09.10.11 kl 20:50
Postet 09.10.11 kl 21:03
L200
Noen som er interessert i leksgruppe L144, leksgruppe ancistrus super rot og leksgruppe cory venezuelanus?
Noen som legger ut L200, hemiancistrus?
Noen som legger ut L200, hemiancistrus?
Postet 09.10.11 kl 22:23
Postet 09.10.11 kl 22:26
Postet 09.10.11 kl 22:29
Postet 09.10.11 kl 22:31
Er det noen som tar med red bee reker? Eller sorte
Dahls flytter butikken lørdag etter storauksjonen, så jeg kan pakke ned noe fisk herfra og ta med. Går mye rariteter i karrene der Greit å få ut mest mulig fisk før flyttingen av 70 karr.
Jeg har ikke så mye i karrene her, så jeg tror jeg kommer som kjøper denne gang
Jeg er foresten på utkikk etter små akvarier, gjærne 25 liters helglass.
Og ett co2 anlegg som passer til en 250 liter...
Dahls flytter butikken lørdag etter storauksjonen, så jeg kan pakke ned noe fisk herfra og ta med. Går mye rariteter i karrene der Greit å få ut mest mulig fisk før flyttingen av 70 karr.
Jeg har ikke så mye i karrene her, så jeg tror jeg kommer som kjøper denne gang
Jeg er foresten på utkikk etter små akvarier, gjærne 25 liters helglass.
Og ett co2 anlegg som passer til en 250 liter...
Postet 09.10.11 kl 22:34
CeccaHåper det blir endel planter, siden jeg skal sette opp en 180liter og trenger planter:)
Jeg tar i alle fall med en del hurtigvoksende, ser i farta
Nesaea crassicaulus
Ludwigia repens 'rubin'
Shinnersia rivularis
Får se hva jeg finner ellers, noen "lukeposer" med litt av hvert i for eksempel, og hvis tiden strekker til blir det noen javabregner på smårøtter med sugekopp. Veldig glad i sånne selv, henger dem i høyden mens jeg venter på at nye planter skal gro til, eller jeg har luket for hardt til auksjon. :o)
Postet 09.10.11 kl 23:56
Tviler på at noen gidder å sitte 8 timer for å se alle fiskene som er til salgs. Er jævlig kjipt at fiskene blir stresset, og går jo mest ut over de som kjøper dem og tar dem med hjem. Men sånn er det desverre på auksjonen. Folk vil se hva som er og om det er noe de er interessert i. Men beste ville vært å samle dem litt i art så folk som er ute etter Coryer eller Maller løfter kun de posene i steden for alle poser for å finne dem.
Det jeg er mer bekymret over er at posene blir så kalde. Er det ikke mulig å kjøre varm luftst ovner mot der posene ligger, uten at det for nærmer og blir for varmt?
Det jeg er mer bekymret over er at posene blir så kalde. Er det ikke mulig å kjøre varm luftst ovner mot der posene ligger, uten at det for nærmer og blir for varmt?
Postet 10.10.11 kl 14:10
Postet 10.10.11 kl 23:54