Guppy

Jeg anskaffet meg denne guppyen (bilde) for litt over fire uker siden og jeg har funnet ut at den er gravid. Den går sammen med en guppy hanne. Spørsmålet mitt er om noen av dere kan se hvor lenge det er igjen til den skal føde? Jeg hadde tenkt å anskaffe ett fødekar til å ha ungene i, men vill at hunnen skal føde i akvariet slik hun ikke blir så stresset, tror dere dette vill gå fint?

Håper det er noen som kan svare på spørsmålene mine!
Jeg er forresten fersk i denne hobbyen og ønsker gjerne att dere kan ta litt hensyn til det, men gi meg gjerne gode råd eller kritikk!
Inaktiv bruker
Her kan du lese litt om Guppy oppdrett (LINK)

Håper du får det til Venter selv på at Molly hoa og at de to platy damene skal få ut ungene
Spock
Her kan du lese litt om Guppy oppdrett [URLBLOCK1] Håper du får det til :) Venter selv på at Molly hoa og at de to platy damene skal få ut ungene :)



Takk for hjelpen! Føler meg noe klokere nå, ja Lykke til med molly og platyunger!
Inaktiv bruker
Lenee
[QUOTE=Spock]Her kan du lese litt om Guppy oppdrett [URLBLOCK1] Håper du får det til :) Venter selv på at Molly hoa og at de to platy damene skal få ut ungene :)



Takk for hjelpen! Føler meg noe klokere nå, ja Lykke til med molly og platyunger!

Takk ^^
Lykketil med guppy ungene
Inaktiv bruker
Ja! Noen, har 16 små rakkere + en platy unge som plutselig dukkaopp i akvariumet.

Der da?
Spock
Ja! :D Noen, har 16 små rakkere :) + en platy unge som plutselig dukkaopp i akvariumet. :) Der da?



Er det guppy du har?
Jeg kjøpte 9 guppy for nesten 2 uker siden, og tror 4 eller 5 av de er gravide :-o
De har den mørke flekken ved gattåpning, og litt større mage enn de andre, mens den ene ser nesten sprekkeferdig ut synes jeg da :p Men må jo følge med så ikke de små kommer og blir spist opp :o

For to dager siden døde en, den var også gravid Men slik skjer vel, man vet jo ikke hvor gamle guppyene er :-/

Legger ved bilde, du er vel enig i at den der kommer til å sprekke snart? :P
Inaktiv bruker
Nei Sverddrager ;D
Men de oppfører seg stortsett likt.
Den ser gravid ut ja Lykketil.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap