Guppy fisker ;)

Jeg har ett spørsmål som kansje virker litt dumt hehe.
Hvis man skal lage gupy mix. Hvilke guppyer blander man samen ?
Får det går vel ikke ann og blande guppy og gyppy mix ?
Håper jeg har skrevet innlegge sånn at dere fårstår hva jeg mener ;P
Guppy mix er ikke en spesiell type guppy. Det betyr bare at det er guppy av forskjellige typer guppy.

Det kan skilles mellom vill guppy og kultiverte guppy. Vill guppy er guppy som ser ut som de gjør i naturen. De kan variere veldig fra lokasjon til lokasjon.

Kultiverte guppy er guppier som har blitt avlet fram til og ha forskjellig form og farge. Det finnes utallige varianter.
:)
Ok, tusentakk får svaret. jeg ble litt klokere nå. ; )
Inaktiv bruker
Roy Fredrik Pedersen
Guppy mix er ikke en spesiell type guppy. Det betyr bare at det er guppy av forskjellige typer guppy. Det kan skilles mellom vill guppy og kultiverte guppy. Vill guppy er guppy som ser ut som de gjør i naturen. De kan variere veldig fra lokasjon til lokasjon. Kultiverte guppy er guppier som har blitt avlet fram til og ha forskjellig form og farge. Det finnes utallige varianter.
Det finnes flere typer guppy! Jeg har snakeskin guppy, og har hatt oppdrettsguppy. snakeskin guppy er tydeligvis ikke i databasen........
Plussmedlem
Johannes Ingvaldsen
Det finnes flere typer guppy! Jeg har snakeskin guppy, og har hatt oppdrettsguppy. snakeskin guppy er tydeligvis ikke i databasen........


Så vidt jeg vet så er snakeskin guppy en type (variant) av oppdrettsguppy... det er jo ikke noen egen art, og er derfor ikke i basen.
Tilfeldig bekjentskap
© Mark Sabaj Pérez, ANSP & All Catfish Species Inventory
Reklame for plussmedlemskap