Hvilke t5-lysrør?

Hei.
Har tenkt å bytte ut t8-røra i armaturet mitt med t5. Har nå kjøpt nye holdere/ballaster til å sette inn i armaturet, men når jeg sjekker rør rundt forbi ser det ut til å være veldig vanskelig å få tak i. De har på akvariesjappa, men de koster jo skjorta. Jeg forsøkte å få en elektrobutikk til å bestille Philips 950 dagslysrør i t5, men da måtte de ta inn en hel kartong... Da har jeg i så fall lysrør for de neste 20 årene

Hvilke lysrør bruker dere som har t5-armatur? Går det an å bruke de som heter 860?
Gikk over til t5 selv forrige uke, selv bruker jeg D&D Natur og D&D Dagslys/Biolight etter annbefalinger og er veldig fornøyd med lysmengden dem gir, ikke så dyrt koster 190kr pr stk.
Elektro imporøren
Hei Frode ta og prøv disse.
ElektroImportøren
Ligger ikke så langt unna Ikea - Furuset.
De skaffet meg Phillips rør for en billig penge. Mener det var under 100 lappen pr stk.
Dem har en tykk katalog og bla i
De har et stor hovedlager og ta av et eller annet sted så må vente en dag eller to.
Elektro imporøren
Hei Frode ta og prøv disse.
ElektroImportøren
Ligger ikke så langt unna Ikea - Furuset.
De skaffet meg Phillips rør for en billig penge. Mener det var under 100 lappen pr stk.
Dem har en tykk katalog og bla i
De har et stor hovedlager og ta av et eller annet sted så må vente en dag eller to.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap