Små filterpumper (mini)

Jeg har to akvarier. Et stort og et veldig lite. Det er 5 liter og jeg bruker det til gravide reker. Jeg er på utkikk etter en pumpe å ha oppi, men finner ingen små. Vet det finnes mange små, noen som har tips til hvor jeg kan finne de på nettet?
jeg hadde en av de filterne der og det vråka veldig syns jeg. bytta det ut med et eheim liberty hangon. Bråker mye mindre. hører dog en svak during hvis jeg er i nærheten av karet.

her får du forskjellige str på nevnte filter:
Ettersom det kun er reker, så er ikke pumpe nødvendig. Jeg kjører 40 L Red Bee reke kar helt fint uten noen filtrering
Luftfilter
Har du vurdert luftfilter? De funger fint i småkar og rekekar...
Takk for alle svar. De så veldig grei ut de luftfiltrene. Perf!
JørgenK
Ettersom det kun er reker, så er ikke pumpe nødvendig. Jeg kjører 40 L Red Bee reke kar helt fint uten noen filtrering

Må du ikke skifte vann ofte da?
Nei, skifter vann hver 4 - 5 uke. Ettersom det kun er reker så skaper det ikke så mye avfalls stoffer som det vil gjøre når du har fisk i det.
Sjura
jeg hadde en av de filterne der og det vråka veldig syns jeg. bytta det ut med et eheim liberty hangon. Bråker mye mindre. hører dog en svak during hvis jeg er i nærheten av karet. her får du forskjellige str på nevnte filter:[URLBLOCK1]

Jeg har to av disse, og de bråker ikke i det hele tatt. Sikker på at det ikke var noe feil med de ?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap