Noen som har handlet på akvariedekor.com??

Har kikket mye rundt på nett etter bakgrunn til 530 Karrene og ramlet over akvariedekor.com som har noen meget flotte bakgrunner til en fantastisk pris. Har makker med dem og får en bakgrunn med mål på 160 cm x 60 cm til 1800 norske ferdig fraktet hjem. Har noen andre handlet der?
Akvadekor.com faktisk!
Jeg har i hvertfall ikke handlet der.
jeg handlet nettopp fra de karene der. Holder til i Serbia, men du kan skrive norsk til dem.Betalte ca 1500 kr for en custom made bakgrunn til mitt andre akvarium. Fornøyd med både service og produktet. Du må forskuddsbetale, men dette gikk helt fint
må man sende "mail" til de for å få vite priser? fant liksom ikke noe foruten om kontakskjemaet.
Ja du må skrive mål og type du vil ha. Og om du skal ha kammer osv.. Så vil de sende deg en pris i Euro tilbake
ok.. hmmm de hadde jo mye fint der da.. mulig jeg tyr til dem om jeg ikke finner inspirasjon nok til å lage noe selv :P
kan hvertfall anbefale de hvis du velger å gå for de =)
Fine bakgrunner til en grei pris hvis du sammenligner med BTN sine f.eks.
Hyggelige og servicevennlige folk. Må pårekne ca 3 uker fra du bestiller til du har det i posten. Måtte sende kopi av bankbetalingen til posten da den ble stoppet i posten, men det løste seg fort og knirkefritt
Hei
ikke handlet der,men det er like billig i norge også,sjekk her
http://www.webzoo.no/default.pl?showPage=1029
rask levering også,3 dager tok det til meg.
Jeg kjøpte bakgrunn der, og ingen problem!
Kom etter bare en uke, og skikkelig bra kvalitet!
Jeg er selv knall fornøyd med min. Den er virkelig over all forventning.

Er det mulig at en moderator kunne lagt inn Akvadekor.com under nettbutikker?
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap