Martin"s underwater world!

Hei! Jeg heter Martin og har nå drevet med akvarier son ca. 3 - 4 måneder. Akkurat nå har jeg mest guppy"er i akvariet, men har noen andre fisker også. Driver litt "halvt" guppy oppdrett, med mål om å få guppy i utstillings klasse. Har hatt noen personelige tråder er før, men den siste hadde navnet Martin"s Guppy World, nå som jeg ikke bare konsentrer meg om guppy"er tengte jeg at jeg likså godt kunne starte en tråd med nytt navn. Legger ved noen bilder.

Bildet 1: Guppy hannen min

Bildet 2: Guppy hannen igjen

Bildet 3: Min "algeter" som jeg kaller den.
Et bildet av den ene platyen, og en sverddrage
Plussmedlem
Kan jeg få lov til å spørre deg om hvordan du har fått til å starte opp så veldig mange personlige tråder? Jeg bare lurer, for du har startet ganske mange, noe som egentlig ikke skal være mulig her på forumet. Så derfor må jeg bare lure på hvordan du får det til? Det skal jo egentlig ikke være lov/mulig å ha mer enn èn, nemlig
hehe, har bare spurt. Veldig snille administratorer Hvordan går det i fiske værdenen din da? Greenlaserene dine er kjempe fine
For noen finne fisker Martin.
Den ene guppyhunnen min. Som da har fødet for ikke så lenge siden :P

Hvor mange yngel fikk du? Skal følge med på denne tråden den virker spennende.
12 - 13 men er vell ca. 3 igjen :P Mamma"n spiste ungene, akvarie hadde ikke nok planter... Men men, noen yngler ble det no :P De er utrolig små når de blir født!





Helt enig men gratulerer med yngel da
Ønskeliste til neste dyrebutikk tur :)
Ønskeliste:

Fødeboks.
Et lite plast/glass akvariet hvor de kan være de første få dagene.
Filter til 43 liter"n
Og noen uker etter insjøring noen rødmunntetra Syntest rødmunntetraen er så fin Også siden det blir sandbunn i dette akvariet, lurer jeg på om jeg kansje skal ha noen Cory"er der. Tenker på Green Laser. Men vet ikke om de har den.. Noen som har tips om andre Cory"er som finnest i de vanligste dyrebutikker????
Vet ikke om fødeboks er det beste siden hunnen ofte kan bli stresset og føde fortidlig eller i værstefall dø så anbefaler at du bare lar det gå naturens gang at hun føder i hoved akvariumet.
Har gjort det vær gang, men tenkte å prøve noe nytt. Og teknisk sett, så tar jeg henne ikke ut av akvariet, den blir jo sittende fast på toppen av akvariet, med akvariet"s vann, så hadde tenkt jeg skulle prøve noe nytt :P
Noen som vet om de selger Guppy metallic blue i vanelige dyrebutikker???? Eller må jeg kontakte opdrettere
Må abonnere på dene tråden oxo. Ser gøy ut med Utstillings guppy.men cory og L- maller er absolutt finest.
Du lurte på en fin cory.
Vis du skal prøve på oppdrett, hadde jeg valgt den skjønne venezulanusen eller en ganske vanskeligere concolor . da disse er rå lekre. Min favorit er c007. Men denne er veldig vanskelig å få i tak i. Dyr er den oxo
Er ikke sikker du finner den nok i dyrebuttiken
fint at du kommer å vill snakke med oss her Palett Ser du driver med maller? Kansje du kunne gi meg noen tips, hvis jeg skal kjøppe med en type malle...
blackdawn
Er ikke sikker du finner den nok i dyrebuttiken;)


Du tror det? De er så fine, tenker kansje å starte et lite "oppdrett" på de
De eldste guppy ungene er blitt store nå. Kan snart se farger på halen
væææ! Nå er det snart klar for innsjøring til 43 liter"n! Og siden jeg snart har bursdag, så håper jeg, jeg får penger For da blir det 120 liter eller mer!!!! Åh! er så glad
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap