Lys rør

Hei,fikk tak i ett armatur som heter Glo T5 Ho 122 cm 54w.men fikk med 2stk juwel 1047mm blue og rosa,skjønte raskt att de rørene var for korte så får nye så raskt som mulig.må jo ha de 115cm rørene.

det jeg spør om er att jeg skal ha.

Power-Glo T-5 54w 115 cm-18000 kelvin Fluorescente og

Marine-Glo T-5 54w 115 cm for og få frem litt blå farge.i samme armatur.

i samme akvarie har jeg også en armatur med

2 stk High-Lite Tube Day 54 W (1200 mm) fra juwel.

burde jeg hatt en annen kombinasjon på de første lysene.og blir det for mye lys.,må også tillegge att jeg kjører en liten blå led lys om natten,se bilde.


[External Image]
18k kelvin er da fryktelig blått lys til ferskvannsbruk. Det er ikke så uvanlig å bruke et slikt et i et saltvannsoppsett, men.
ja,fikk vite att det var til saltvann,men det skulle funke og få frem blåfargen,og til kvelden lys sa de på butikken,
Hvor har du fått kjøpt den saken der?
Jeg har lett og lett etter en slik jeg kan sette ned i akvariet - spørmålet mitt er da.. kan jeg det med et slikt ? og om jeg kan - hvor..

AM
Hei,tenker du noe i nærheten av det her


[External Image]



den kjøpte jeg gjennom e-bay betalte 120 kr.og kan lett settes nede i ett vann,jeg kjøpte i australia,for dem har 230 volt som her.
Jeg har lett og lett etter en slik jeg kan sette ned i akvariet - spørmålet mitt er da.. kan jeg det med et slikt ? og om jeg kan - hvor..

AM



sjekk inne på e-bay,hvis du finner i usa må du vel ha en omformer,110 v til 230 v

dem koster også mye mindre i utlandet.
Takk for svaret
Da skal jeg se på fra Australia også, så slipper jeg omformere og styr Tusen takk for svaret. Jeg synes det er så lite å finne her i Norge - og er man ikke flink med tekniske ting og bare vil ha noe man stapper i kontakten.. da ligger man ann til å ha det man får fra butikken.. og det er ikke så mye moro..

ja Gremlin,jeg har venner som er inne på ebay.vet ikke om de logger seg inne på .no eller hva ,ser til dem så har dem nesten ikke noe og velge i,hvis man søker på verden. bare ett ex så driver jeg med atv,og via dem så finner jeg ca 100-500 deler,,hvis du lager deg en konto med .com så har jeg plutselig 38000 deler og velge i fra best selgere.

sjekket nå,bare inne blandt topp selgere innenfor akvarier

Aquarium & Fish (72,610)
Nå skal jeg hygge meg og lete litt der. Jeg skulle ønske det var en butikk eller nettbutikk i norge som hadde et utvalg av ting som er litt mer enn "standard" det lille man finner er så dyrt at det er til å gå konkurs av..
Tilfeldig bekjentskap
© Trine Thoresen
Reklame for plussmedlemskap