Gibbiceps

passer Gibbiceps i malawikar???
Ja og nei
Gibbiceps er en tolerant art som tåler det meste av vannkvaliteter, så den klarer seg helt fint i hardt, alkalisk vann som malawi'ene behøver. Om den hører hjemme der, er jo et annet spørsmål. Husk bare at gibbi'en blir schvær, og at den trenger mye alger etterhvert for ikke å sulte.
skal overleve om Ph'en og gh'en ligger innenfor rammene til gibbi'en, men alikevell innenfor rammene til malawien.

gibbi'en kommer ifra sør amerika, så å holde den med afrikanske fisker syns jeg ikke er noe særlig fint, men de er min mening
KnutA
Gibbiceps er en tolerant art som tåler det meste av vannkvaliteter, så den klarer seg helt fint i hardt, alkalisk vann som malawi'ene behøver. Om den hører hjemme der, er jo et annet spørsmål. Husk bare at gibbi'en blir schvær, og at den trenger mye alger etterhvert for ikke å sulte.

tanken var å ha den i en 250L sammen med malawi til den ble så stor at den må flytte ut å da regner jeg me å få solgt den på akvaforum, trondheim akvarieklubb(når det erauksjon der) eller til en dyrebutikk i trondheim.
hvis det blir så jeg kjøper meg denne så har jeg allerede bestemt meg for hvilken dyrebutikk som skal få ta over den da de oppfiller disse kravene:

store nåkk akvarium (da de STORE fiskene får gå e en 500L eller så var akvariene større)

lite sykdom i karene

godt stell

er innom denne butikken omtrent hver uke/ mnd å de står å tapper vann fra akvariene omtrent hver gang jeg er der;D

hvis det blir så jeg kjøper denne kommer den til å være den eneste bunn mallen i akvariet så det skal nok bli nåkk med allger til slutt
Etter min mening vil det være mye bedre å anskaffe en malle som ikke vokser ut av akvariet.
Christian K
skal overleve om Ph'en og gh'en ligger innenfor rammene til gibbi'en, men alikevell innenfor rammene til malawien. gibbi'en kommer ifra sør amerika, så å holde den med afrikanske fisker syns jeg ikke er noe særlig fint, men de er min mening ;)

med ikke no særlig fint mener du: de ikke ser noe fine ut sammen

eller: de passer ikke sammen siden de kommer fra forskjellige verdensdeler å derfor så skal man ikke holde de sammen eller noe sånt???
Kampfisk
Etter min mening vil det være mye bedre å anskaffe en malle som ikke vokser ut av akvariet.

ja skjønner dette, eneste grunnen til at jeg ville ha denne da var fordi jeg falt for den først gangen jeg så den
Tilfeldig bekjentskap
© Berit Larsen
Reklame for plussmedlemskap