- Hjem
- Forum
- Labyrintfisk
- Kjøpe kampfisk..?
Kjøpe kampfisk..?
Hei! jeg har ønsket meg kampfisk lenge, og skal få satt opp karet denne uka. Det blir en stund til jeg får kjøpt inn fisk, men har bestemt meg for kampfisk. Har selvfølgelig tittet i dyrebutikker, men det sjeldent jeg finner hanner i det hele tatt, og når det er noen hanner, så er de ikke i særlig god stand.
Er det noen som vet om et sted, enten privat eller butikk som selger kampfisk med kvalitet på? Har veldig lyst på halfmoon, men men det er ingen kriterie.
Takk for svar (:
Er det noen som vet om et sted, enten privat eller butikk som selger kampfisk med kvalitet på? Har veldig lyst på halfmoon, men men det er ingen kriterie.
Takk for svar (:
Postet 01.02.12 kl 18:55
Postet 01.02.12 kl 19:11
Postet 01.02.12 kl 19:36
Postet 01.02.12 kl 19:43
Mange muligheter
for deg som bor på Lørenskog har du jo både på Metro og Triaden i gangavstand. Jeg vil dog ikke anbefale noen av de 2. Forsøk heller Buddy på Lillestrøm senter eller samme kjede i Parkalleen på Lillestrøm. Jeg kjøpte min flotte crowntail Captainnotafraggle der i høst. I tillegg kommer altså flere steder i Oslo. Akvariemagasinet har hatt flotte crowntail de ganger jeg har vært der, men de pleier å være ganske drøye på pris.
Postet 01.02.12 kl 19:55
Postet 01.02.12 kl 20:42
Postet 01.02.12 kl 21:04
Oslo City som ble nevnt og Akvariemagasinet på Løren: http://www.akvariemagasinet.no/
Vil jeg anbefale! Sistnevnte er fantastisk å bare kikke på alt de har!
Vil jeg anbefale! Sistnevnte er fantastisk å bare kikke på alt de har!
Postet 01.02.12 kl 21:09
Postet 01.02.12 kl 22:34